0:03 1403/04/02
رادان:

رفتار شهدا متواضعانه و خاضعانه اما مقتدرانه بود

صافی نیوز / فرمانده کل انتظامی کشور با حضور در شهرستان پیشوا با خانواده شهیدان والامقام و همرزمان سابق خود شهیدان قمی و مهتدی دیدار و گفت: رفتار آنها متواضعانه و خاضعانه اما در عین حال مقتدرانه بود.
رادان

به گزارش صافی ، “احمدرضا رادان” به همراه “دلاور القاصی مهر ” فرمانده انتظامی شرق استان تهران و چند تن از مسئولان انتظامی برای تکریم و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در شهرستان پیشوا با خانواده شهیدان والامقام “مهتدی و قمی” دیدار کرد.

رادان در این دیدار که به صورت همزمان برگزار شد با اشاره به خاطرات خود با شهیدان “قمی و مهتدی” از علاقه خود به پیشوایی ها به واسطه مدل برخوردی این شهیدان گرانقدر گفت و افزود: شهید قمی کارهای سخت و عملیات های مهم را به عهده می‌گرفت و به خوبی انجام می داد و شهید مهتدی هم خصوصیات شهید قمی را داشت و علاوه بر آن صاحب نظر نیز بود که به همین دلیل به شهید مهتدی لقب ۱۱۸ داده بودند هر کسی سوالی داشت از شهید مهتدی می پرسید و در روابط عمومی هم نمره ۲۰ داشتند.

وی تصریح کرد: رفتار آنها متواضعانه، خاضعانه اما مقتدرانه بود، خاطرات ما با شهیدان قمی و مهتدی هیچگاه از ذهن پاک نخواهد شد و چیزی جز درجه رفیع شهادت حق آنها نبود.

فرمانده کل انتظامی کشور در خاتمه خاطر نشان کرد: آنها به واسطه ابعاد شخصیتی مهربان، خاضع، خاشع و مقتدر بودند و خداوند برای این شهدای بزرگوار بهترین روزی را مقدر کرد، ان شاءالله عاقبت ما هم ختم به شهادت شود.

به گزارش صافی ، در پایان سردار رادان، لوح سپاس و هدیه ای به رسم یادبود به خانواده این شهیدان گرانقدر اهدا کرد.

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت