8:08 1403/04/06

سفر معاون وزارت آموزش و پرورش به الیگودرز

صافی نیوز / عبدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزش کشور 20 خرداد ماه 1402 ‌به الیگودرز سفر کرد.
4021

به گزارش صافی از الیگودرز، عبدی معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در ابتدا جهت بررسی مشکلات آموزشیاران نهضت سواد آموزی و معلمان خرید خدمت در سالن کانون پویش شهرستان الیگودرز حضور یافت.

معاون وزیر آموزش و پرورش بعد از این جلسه با همراهی مسئولان از چندین مدرسه، سالن تصحیح اوراق امتحانات نهایی و یک مکان ورزشی بازدید کرد.

معاون وزیردر این مراسم افزود: جلسه خیلی خوبی در خدمت معلمان عزیز بودیم و صحبت ها و نکته های آنها را شنیدیم انشالله توفیق داشته باشیم برای حل این مشکلات کمک کنیم‌.

عبدی در خصوص بازدید های صورت گرفته گفت: الیگودرز، شهرستان علم پروری است و نیازمند حمایت و مساعدت بیشتری است و جهت انعکاس و حل تمامی مسائل و مشکلات پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد.

خدابخشی نماینده الیگودرز نیز بیان کرد: عبدی نماینده وزارت آموزش و پرورش در این سفر هستند و مسائل و مشکلات موجود در این شهرستان را پیگیری خواهند کرد تا این مشکلات به حداقل برسند.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده بخشی از حقوق نیروهای خرید خدمات به استان واریز شده و خواستار تسریع در پرداخت آن به معلمان می باشیم.

انتهای پیام/

علی سلیمانی
علی سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت