6:39 1403/04/03

رئیس حوزه علمیه شهر زنجان قیدار به قتل رسید

صافی نیوز / رئیس حوزه علمیه امام صادق(ع) قیدار از توابع زنجان با 5 گلوله به قتل رسید. پس از ساعتی از وقوع جنایت عامل قتل دستگیر شد.
قتل

به گزارش صافی به نقل از فارس، حجت‌الاسلام اعتبار، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) قیدار رئیس حوزه علمیه سجاس به 5 گلوله هنگام اقامه نماز ظهر در مسجدی در شهر سجاس به قتل رسید. گفته می‌شود، قاتل با کلت وارد مسجد شده و اقدام به شلیک کرده است.

5 گلوله به مدیر حوزه های عملیه قیدار برخورد کرده است که 2 تیر به سر و 3 تیر به بدن وی اثابت کرده است.

قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار دستگیر شد

فرمانده انتظامی خدابنده در گفتگو با مهر از دستگیری قاتل مدیر حوزه علمیه قیدار، لحظاتی پس از ارتکاب به جرم در شهر سجاس خبر داد.

سرهنگ «محسن غنیمتی» فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از مناطق شهر سجاس از توابع شهرستان خدابنده، بلافاصله مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی گفت: مأموران در تحقیقات متوجه شدند بر اثر این تیراندازی، فردی ۴۰ ساله از اهالی آن محل مورد اصابت گلوله قرار گرفته و فوت کرده است.

این مسئول افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی قاتل، با هماهنگی مراجع قضائی، او را دستگیر کردند و یک قبضه سلاح که در عمل مجرمانه از آن استفاده شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم و به ویژه برخورد با جرایم خشن از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت