0:09 1403/04/02

اطلاعات اولیه از قتل هولناک کارگردان سینمای ایران

صافی نیوز / داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران و همسرش وحیده محمدی فر امشب به شکل یک قتل فجیع رسیده‌اند آن گونه که صداوسیما گفته قتل «به صورت سربری» رخ داده است.
داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر

به گزارش صافی به نقل از تابناک، برخی از منابع خبری هم از قتل این کارگردان در منزلش نوشته‌اند. خبرگزاری رکنا در این مورد نوشته: «داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران ساعتی قبل در یکی از ویلاهای کرج درگذشت. تحقیقات در مورد فوت این کارگردان سرشناس سینمای ایران توسط کارآگاهان جنایی استان البرز در دست بررسی است.»

همچنین خبرگزاری تسنیم با تایید این خبر نوشته: «بر اساس اعلام پلیس البرز جسد داریوش مهرجویی ساعتی پیش در ویلای شخصی‌اش در کرج کشف شده است. در حالی پلیس البرز از آغاز تحقیقات در این زمینه خبر داده است که برخی شبکه‌های خبری مدعی قتل مهرجویی و همسرش شده‌اند.»

خبرگزاری صدا و سیما هم با انتشار جزئیات بیشتر از این حادثه نوشته: «قتل داریوش مهرجویی و همسرش در باغ ویلای شخصی در شهرک زیبادشت منطقه فرخ آباد در شهرستان فردیس رخ داد. این قتلها به صورت سربری و در حوالی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه الی ۲۲ امشب اتفاق افتاده است.»

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت