10:52 1403/04/06

8 عضو اصلی هیئت اجرایی انتخابات مجلس دوازدهم در مراغه مشخص شدند

صافی نیوز / اعضای هیئت اجرایی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شواری اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه با آرای معتمدان این شهرستان و با حضور اعضای هیئت نظارت انتخاب شدند.
اعضای هیئت اجرای انتخابات در مراغه

به گزارش صافی، داود اسدیان فرماندار مراغه،  در جلسه انتخاب این هیات، گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات، رسالتی بر دوش همه آحاد مردم و مسئولان است و اعضای هیئت اجرایی باید به برگزاری انتخابات سالم و پرشور توجه کنند.

وی افزود: با توجه به وضعیت حساس کنونی و نقشه‌های شوم دشمنان قسم‌خورده علیه نظام اسلامی، برگزاری هرچه مناسب‌تر و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای از اهمیت ویژه برخوردار است.

فرماندار مراغه ادامه داد: مشارکت حداکثری تمامی جناح‌ها، سلایق و اقشار مختلف مردم در عرصه انتخابات همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار دارد و هیئت‌های اجرایی، نظارت و دستگاه‌های مختلف اجرایی وظیفه سنگینی در برگزاری این رویداد بزرگ و صیانت از آرای مردمی بر عهده دارند.

اسدیان  اضافه کرد: رعایت اصل بی‌طرفی و نیز تامین سلامت رقابت‌های انتخاباتی و امنیت این رویداد حساس و بزرگ سیاسی و اجتماعی توسط هیئت‌های اجرایی و دست‌اندرکاران انتخابات و نیز حضور حداکثری آحاد مردم در این عرصه، مهم‌ترین مولفه‌هایی است که مورد تاکید قرار دارد.

وی با اشاره به تحولات اخیر فلسطین نیز افزود: عملیات «طوفان‌الاقصی» و قیام مردم مظلوم فلسطین علیه زیاده‌خواهی‌ها و ظلم رژیم غاصب صهیونیستی، نشان‌دهنده روند رو به نابودی این غده سرطانی در منطقه است.

در این جلسه با اخذ آرای معتمدان شهرستان، هشت نفر شامل «بهروز جعفری»، «طیب خیرالهی»، «اسماعیل میعادی»، «یوسفعلی نوبخت»، «جعفر عباسی»، «حسین اکبریان»، «حمید مهدوی‌وش» و «فرهاد حسن سطانپور» به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مراغه انتخاب شدند.

انتهای پیام/

مجتبی مظلومی
مجتبی مظلومی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت