10:47 1403/04/06

شهرستان ملکان پیشتاز توسعه راه های روستایی در کشور

صافی نیوز / معاون سازمان راهداری کشور در سفر به استان آذربایجان شرقی از شاخص توسعه جاده های روستایی شهرستان های ملکان و لیلان بالاتر از میانگین ملی خبر داد
4185

به گزارش صافی، همزمان با آغاز هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای مقبلی معاون محترم توسعه ساخت و نگهداری راه های روستایی سازمان راهداری کشور به همراه مدیران استان صبح روز پنجشنبه ۳۰ آذرماه جهت بازدید از برخی جاده های پر مخاطره و نیمه تمام در شهرستان های ملکان و لیلان حضور  یافتند.

در این بازدید میدانی ضمن بررسی کارشناسی مهم ترین مطالبات و کمبود های حوزه راه این منطقه برای تکمیل بعضی از نقاط حادثه خیز و احداث جاده جدید ترانزیتی لیلان به سرچم که با اتصال شبکه حمل و نقل جاده ای دو استان مرزی آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی به یکدیگر  نقش بسزایی در توسعه پایدار شمال غرب کشور ایفا خواهد کرد مصوباتی در این راستا اتخاذ و اعتبارات مالی مورد نیاز تامین شدند.

فرماندار ملکان ، بخشداران، موسوی ریاست محترم کمیسیون مشترک خدمت و محرومیت زدایی کشور جزو شخصیت هایی بودند که این مقام عالی رتبه  وزارت راه و شهرسازی را در این سفر همراهی نمودند.

انتهای پیام/

مهدی سلیمان زاده آقجه
مهدی سلیمان زاده آقجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت