3:25 1403/04/06

آذین بندی روستای قشلاق جیتو قرچک به مناسبت ایام الله دهه فجر

صافی نیوز / به مناسبت ایام الله دهه فجر، روستای قشلاق جیتو قرچک آذین بندی شد.
4268

به گزارش صافی، پایگاه شهید حسین لاله با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا قشلاق جیتو و به مناسبت فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، پایگاه بسیج شهید حسین لاله با همکاری دهیاری از ابتدای بهمن ماه اقدام به آذین بندی و چراغانی سطح شهر نموده است بگونه ای که اکثر میادین و خیابان های اصلی این روستا مزین به نورپردازی و نصب پرچم های ویژه ایام الله دهه فجرگردیده است.

فرمانده پایگاه شهید حسین لاله خاطر نشان کرد: دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت در رژیم ستم شاهی با انقلاب اسلامی خویش صفحه ای زرین در تاریخ حیات دوباره خویش گشود و صدای خدا خواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جهانیان طنین انداز کرد.

وی اظهار نمود بهمن 57 روز نجات ملت ایران از چنگال طاغوتیان زمان و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی استقلال و آزادی بود.

وی افزود: در همین راستا پایگاه بسیج و دهیاری روستای قشلاق جیتو تمام تلاش و اهتمام خود را به کار می گیرد تا این مراسم هر ساله با شکوه ویژه ای برگزار گردد و تلاش ما در این است که دهیاری و بسیج در جهت حفظ ارزشها و الگو های انقلاب اسلامی، احیاء خاطرات انقلاب و معرفی شایسته آنها به نسل جوان جامعه، فضا سازی در جهت ایجاد وحدت و همدلی در جامعه و در راستای برگزاری با شکوه جشن های انقلاب و ایجاد شور شعف انقلابی در جامعه ایفای نقش نماید.

وی خاطر نشان کرد: انجام تبلیغات محیطی، فضا سازی و آذین بندی خیابانهای سطح شهر شامل مواردی چون فضا سازی کلی در سطح روستا، نصب بنر، چراغانی سطح شهر، بلوارها و میادین با یاری گرفتن از واحد خدمات شهری در جهت پاکسازی سطح روستا، نصب بنر شهدای انقلاب اسلامی روستا ، همکاری با ستاد دهه مبارک فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره فجر آفرینان در دهه فجر انقلاب اسلامی می باشد.

لازم به ذکر است پایگاه بسیج شهید حسین لاله و دهیاری قشلاق جیتو همچون سالهای گذشته در شب پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با انجام مراسم نور افشانی در بام پایگاه بسیج یاد و خاطره این شب به یاد ماندنی را گرامی خواهد داشت.

انتهای پیام/

بهنام عسگرپور
بهنام عسگرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت