15:02 1403/04/06

سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز معرفی شد

صافی نیوز / ناهید شهروسوند سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز شد
ناهید شهروسوند

به گزارش صافی؛ صبح امروز ششم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مراسمی با حضور لونی معاون سیاسی و امنیتی  فرماندارالیگودرز و حبیب جمشیدی معاونت توسعه و مدیریت منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که درفرمانداری الیگودرز برگزارشد .

در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات ” ابوذر پیرحیاتی  ” رییس سابق ” ناهید شهروسوند  ” به عنوان سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی الیگودرز منصوب شد.

در بخشی از حکم انتصاب وی آمده است: با توکل به خداوند متعال و منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های ابلاغی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با توجه به ظرفیت های موجود در شهرستان، امید است در تعاملی سازنده با مسئولین شهرستان، مجموعه کارکنان و اصحاب فرهنگ و هنر الیگودرز، در پیشبرد سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق باشید.

شایان به ذکر است خانم ناهید شهروسوند از کارکنان با سابقه اداره فرهنگ ارشاد اسلامی الیگودرز می باشد که مدت بیست سال است در حوزه فرهنگ وهنر فعالیت داشته و از هنرمندان این اداره می باشد.

انتهای پیام/

علی سلیمانی
علی سلیمانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت