0:20 1403/04/09

نارضایتی کاربران از اپل ویژن پرو

صافی نیوز/ کاربران اپل ویژن پرو از سردرد و گردن درد به واسطه استفاده از این دستگاه خبر می‌دهند.
نارضایتی کاربران از اپل ویژن پرو

به گزارش صافی، برخی از کاربران هدست واقعیت مجازی جدید اپل به نام ویژن پرو، از مشکلاتی مانند سر درد، گردن درد و کبودی دور چشم پس از استفاده از این دستگاه خبر می‌دهند.

امیلی اولمان، مدیر بازاریابی شرکت Hopscotch Interactive، پس از اولین بار استفاده از ویژن پرو، به دلیل سنگینی بخش جلویی هدست، دچار کبودی شدید دور چشم شده است. ایان بیکرافت، مدیرعامل شرکت سیگنال، نیز از احساس درد در ناحیه جمجمه و قسمت بالای کمر خود خبر داده است.

گزارش‌های مشابهی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. کاربران از سردرد، خستگی چشم و درد ناشی از وزن زیاد هدست هنگام استفاده از ویژن پرو شکایت کرده‌اند. برخی از صاحبان این هدست با استفاده از بندهای اصلاحی و غیر اورجینال، تا حدی موفق به کاهش این مشکلات شده‌اند.

اپل اما در قبال این شکایات سکوت اختیار کرده و تنها کاربران را به دستورالعمل‌های راهنمای محصول ارجاع داده است. اپل در این دستورالعمل‌ها به کاربران توصیه می‌کند که در هر بار استفاده از ویژن پرو، بین ۲۰ تا ۳۰ دقیقه استراحت کرده و در صورت احساس هرگونه ناراحتی، استفاده از هدست را متوقف کنند.

اپل همچنین به کاربرانی که دچار خستگی چشم، سردرد یا هرگونه درد فیزیکی دیگر پس از استفاده از ویژن پرو می‌شوند، توصیه می‌کند که استفاده از این دستگاه را متوقف کنند.

انتهای پیام/

علیرضا خیرالهی
علیرضا خیرالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت