9:25 1403/04/01

وضعیت پروژه های عمرانی استان چهارمحال و بختیاری در دولت سیزدهم

صافی نیوز / در دولت سیزدهم با سفری که دکتر رئیسی به استان چهار محال و بختیاری داشتند و نگاه ویژه وی به مناطق محروم سازه ها و پروژه های عمرانی این استان هم رونق ویژه به خود گرفت.
سیدابراهیم رئیسی

به گزارش صافی، استان چهارمحال و بختیاری در سالیان گذشته با کند بودن روند تکمیل یا احداث پروژه های عمرانی مواجه بود و با پروژه های نیمه تمامی که در مدت زمان طولانی بر زمین مانده بود دست و پنجه نرم می کرد.

اما اخیرا با توجه به نگاه تاکیدی رئیس جمهور فقید به مناطق محروم و مستضعفان کشور و سفر استانی وی به استان چهارمحال و بختیاری و اقدامات مهم دولت سیزدهم پروژه های عمرانی این استان نیز رونق گرفت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در این خصوص گفت: این استان به واسطه تزریق اعتبار مناسب و حضور قرارگاه خاتم الانبیا (ص)، محرومیت‌زدایی امام حسن مجتبی (ع) و فعال‌سازی طرح‌های نیمه‌تمام برزمین مانده از سال‌های گذشته، امروز به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

وی افزود: یکی از اقدام‌های ماندگار دولت سیزدهم و شهید رئیسی در چهارمحال و بختیاری فراهم کردن شرایط حضور قرارگاه خاتم الانبیا (ص) برای نخستین بار پس از انقلاب اسلامی با هدف به سرانجام رساندن طرح‌های عمرانی بزرگ در این استان است.

با حضور قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در چهارمحال و بختیاری سد بابا حیدر به عنوان یکی از قوی‌ترین طرح‌های عمرانی استان به سرانجام رسید و در مدت ۶ ماه یک سوم از ارتفاع سد که باقی‌مانده بود، انجام شد.

انتهای پیام/

محمدمهدی اسدی زاده کاجی
محمدمهدی اسدی زاده کاجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت