0:05 1403/04/02

معرفی فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج فجر بخش مرکزی شهرستان پیشوا

صافی نیوز / طی حکمی از سوی فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، امیر شهسواری فرمانده حوزه مقاومت بسیج فجر بخش مرکزی شهرستان پیشوا شد.
4362

به گزارش صافی، مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج فجر بخش مرکزی شهرستان پیشوا با حضور  خیراندیش فرمانده سپاه و هداوند میرزایی بخشدار مرکزی و عموم مردم و پاسداران و بسیجیان و ائمه جماعات و خانواده معظم شهدا در مسجد حضرت ولیعصر (عج) روستای قلعه سین برگزار شد.

خیراندیش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا گفت: بسیج با کم‌ترین امکانات ثابت کرده است در تمامی برنامه و بحران ها حضور پررنگ داشته و به بهترین نحو ممکن ابلاغیات و دستورات را به سرانجام خود رسانده است.

وی افزود: بسیجیان از بدنه مردمی هستند و محل بارز و پیشگام خدمت رسانی جهادی، انقلابی و خالصانه می باشند.

خیراندیش گفت: بسیج به ‌مثابه قلب کشور و یکی از مهم‌ترین ارکان در حفظ انقلاب و نظام است.از واجباتی که امروز ما باید خیلی به آن توجه کنیم  جهاد تبیین است که حضرت آقا فرمودند واجب قطعی و فوری است.

وی با اشاره به واجب بودن جهاد تببیین گفت: در دنیا واقعیاتی است که آن واقعیات بعضا تصویرش در ذهن ما خلاف آن واقعیت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا افزود: رئیس جمهور محترم و افرادی که همراه ایشان بودند همه الگو هستند و اولین مولفه ای که در همه این عزیزان وجود داشت خدامحور بودن و اتصال به قدرت لایزال الهی است.

وی افزود: دومین شاخصی که در رفتار شهدا موج میزد شاخص مقاومت و ایستادگی است هر کس می خواهد مسئولیت بگیرد حتما باید این ها را نصب العین قرار دهد و از این ها استفاده کند.

در این مراسم ابوالفضل طاهریان فرمانده سابق حوزه مورد تکریم و امیر شهسواری به عنوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج فجر شهرستان پیشوا معرفی شد.

انتهای پیام/

بهنام عسگرپور
بهنام عسگرپور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت