13:41 1403/04/08
شاهرخ امیریان:

شناخت نیاز مشتریان، مهمترین رکن طراحی محصولات بانک سپه می باشد

صافی نیوز / مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در مرکز صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیر شبکه استانی دنا دیدار و گفتگو کرد
4364

به گزارش صافی، شاهرخ امیریان مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور ،حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه اذعان داشت: شهید رئیسی خدمت به مردم را در قالب رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به خود و هیئت دولت دیکته کرده بود و به پشتوانه همین رهنمودها ، کشور را از دست اندازی های سخت داخلی و خارجی به مسیری هموار هدایت نمود.

وی در ادامه به خدمات بانک سپه در دولت سیزدهم اشاره کرد و یادآور شد: بانک سپه همواره در دولت های مختلف ماموریت های کلیدی را بر عهده میگیرد و در دولت کنونی توجه خاصی به بانک سپه در راستای ساماندهی آرد و نان با عنوان نانینو بوده است که این ماموریت در کمترین زمان و با موفقیت در سطح استان و کشور به سرانجام رسید.

امیریان در ادامه با اشاره به محصولات بانک سپه گفت: بانک سپه از ابتدای ادغام خود با چند بانک نظامی به مطالعه و شناسایی نیاز مشتریان خود پرداخت و امروز با طراحی محصولات متنوع نیاز مشتریان خود را پاسخگو می باشد.

مدیر شعب بانک سپه منطقه کهگیلویه و بویراحمد در پایان با اشاره به مشارکت ها بانک سپه در استان افزود: مشارکت در ساخت کارخانه سیمان مارگون ، مشارکت در ساخت مجتمع غذایی اکسین فرآیند گچساران ، بزرگترین مجموعه تولیدی روغن نباتی جنوب کشور ، مشارکت در ساخت بیمارستان فوق تخصصی زاگرس ،مشارکت در طرح های تولیدی ، صنعتی ، کشاورزی ، دامداری بزرگ از جمله اقدامات بانک سپه در استان بوده که کماکان این خدمات در سطح استان و کشور ادامه خواهد داشت

در ادامه این دیدار امیر رئوف، مدیرکل سازمان صدا و سیما استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر از اقدامات بانک سپه در ارائه خدمات بانکی ،تولیدی و اشتغالزایی بویژه در سطح استان اظهار داشت: مهمترین شاخصه و رمز موفقیت بانک سپه، اعتماد مشتریان به این مجموعه می باشد که با ارائه خدمات بانکداری همواره رضایت مشتریان را در بر دارد.

رئوف در پایان با اشاره به تمایل سازمان صدا و سیما با بانک سپه در استان اذعان داشت: بانک سپه همواره از افراد متخصص، کاردان و نخبه در سطح استان بهره مند می باشد که تمایل داریم در صورت توافق مجموعه بانک سپه از معلومات این افراد در برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی استفاده نماییم.

انتهای پیام/

غلامرضا فرجی یاسوج
غلامرضا فرجی یاسوج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت