16:04 1403/03/29

انصراف محسن رضایی از کاندیداتوری

صافی نیوز / محسن رضایی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که در این مقطع حساس قصد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را ندارد و همت خود را صرف اجماع سازی و کمک به دولت آینده می نماید و به زودی در این خصوص با مردم صحبت خواهد کرد.
محسن رضایی

به گزارش صافی، متن این اطلاعیه به این شرح است:

وَ اعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعاً وَ لا تَفَرَّقُوا

ملت شریف و عزیز ایران

پس از شهادت مظلومانه رییس جمهور شهید و یاران و همراهان او و در ادامه تشییع باشکوه و تاریخی آن شهدای گرانقدر توسط مردم قدرشناس ایران اسلامی، جمهوری اسلامی ایران بر اساس متن مصرح قانون اساسی، انتخابات ریاست جمهوری را برای انتخاب رییس جمهور جدید در ۸ تیرماه برگزار می کند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی امروز خود فرمودند: انتخابات پیش رو مکمل حماسه بدرقه شهیدان است. به همین جهت، حضور پرشور ملت ایران در انتخابات ۸ تیرماه و رقم زدن حماسه دیگری برای تشکیل دولتی قوی، هم سرعت پیشرفت کشور را افزایش می دهد و هم بر عمق راهبردی ایران عزیزمان در منطقه و جهان خواهد افزود. لذا همه مردم را به حضور پرشور در این انتخابات دعوت می نمایم.

در پایان، ضمن تشکر از همه عزیزانی که از بنده برای حضور در صحنه انتخابات دعوت کردند، در این برهه حساس، وحدت نیروهای انقلاب را یک ضرورت می‌دانم و تمام همت خود را برای اجماع سازی و سپس کمک به دولت منتخب قرار داده ام و این را به صلاح کشور و انقلاب می دانم. اطمینان راسخ دارم که برای اداره بهتر و مطلوب تر کشور باید از فردگرایی عبور کرد و تنها با اجماع همه نیروهای انقلاب و با برادری در میان آنان است که می توان گام‌های بزرگ برداشت.

سرباز وطن
محسن رضایی
۱۴ خرداد

انتهای پیام/۱۴۰۳

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت