7:38 1403/04/10

رویای پولسازی با همستر؛ داستانی از امید، فریب و هشدار

صافی نیوز/ همستر کامبت، نقل محافل این روزهای فضای مجازی
همستر کامبت

به گزارش صافی، در دنیای پرشتاب تحولات مجازی، زمزمه‌هایی از ثروت‌آفرینی توسط موجودی کوچک و با مزه به گوش می‌رسد. “همستر کامبت”، نامی که این روزها در فضای مجازی بسیار منتشر شده و نویدبخش دنیایی جدید از کسب درآمد با بازی‌های مبتنی بر رمزارزهاست.

اما آیا این بازی واقعاً دروازه‌ای به سوی ثروت است یا توطئه‌ای برای فریب کاربران ساده‌لوح؟

داستان از جایی آغاز می‌شود که بازی “همستر کامبت”در قالب یک ربات تلگرامی پا به عرصه وجود می‌گذارد. گیمرها با ضربات پیاپی بر سکه‌ای مجازی، توکن‌هایی جمع‌آوری می‌کنند که به نظر می‌رسد ارزشمند باشند.این بازی علاوه بر کلیک کردن، به چهــار بخش مذاکره بــا صرافی ها، مذاکــره با مارکت میکرهــا، انجام چند همــکاری کلیــدی بــا مجموعه های مختلف و در نهایت تهیه فهرستی برای تســک های ایردراپ، تقسیم می شود که از بین این مراحل ســه مرحله پشــت سر گذاشــته شــده و مرحله تهیه لیســت تسک های شرکت داده شده در ایردراپ همســتر کامبــت باقــی مانده اســت. البته درون بازی هم گفته می شــود که ایردراپ همستر کامبت به زودی اتفاق خواهــد افتــاد.

این پلتفرم طیف وسیعی از کاربران را به سوی خود جذب کرده است. “همستر کامبت”در کمتر از ده روز با فضاسازی غیرمنتظره خود، جمعیتی انبوه از دنبال‌کنندگان را به دنبال خود کشاند. گیمرها پس از ورود به دنیای “همستر کامبت”، با انبوهی از گزینه‌ها روبرو می‌شوند. از کلیک‌های ساده گرفته تا بازی‌های معمایی، همه چیز برای جمع‌آوری هرچه بیشتر کوین‌های ارزشمند مهیا است.

اما شباهت “همستر کامبت” به نات‌کوین که پیش‌تر سروصدای زیادی به پا کرده بود، زنگ خطری را به صدا درمی‌آورد. ارز نات‌کوین در حال حاضر قابل معامله مستقیم نیست و توکن‌های درون بازی صرفاً برای ارتقا یا سرمایه‌گذاری در بازی کاربرد دارند.

حسین دلیریان، سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی، نسبت به این بازی و عواقب احتمالی آن هشدار داده است. او در پستی در شبکه‌های اجتماعی، “همستر کامبت” را بستری مناسب برای هکرها و سارقان دانسته و از کاربران خواسته است مراقب اطلاعات و حساب‌های خود باشند.

“همستر کامبت” در ظاهر، فرصتی برای کسب درآمد آسان به نظر می‌رسد، اما ابهامات و خطرات پیرامون آن، هوشیاری و احتیاط را واجب می‌کند. به یاد داشته باشید که در دنیای مجازی، هیچ چیز آنطور که به نظر می‌رسد ساده نیست. قبل از ورود به هر بازی یا پلتفرم جدید، به تحقیق و بررسی عمیق بپردازید و هرگز فریب وعده‌های پول آسان را نخورید.

داستان “همستر کامبت”، داستانی از امید، فریب و هشدار است. امید به ثروت‌آفرینی، فریب وعده‌های ساده و هشدار در مورد خطرات پنهان. در این دنیای مجازی، انتخاب با شماست پس مراقب وقت و سرمایه خود باشید.

انتهای پیام/

علیرضا خیرالهی
علیرضا خیرالهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت