13:19 1403/04/11

لزوم توجه به تبلیغات پیامکی!

صافی نیوز/تبلیغات و روش‌ های ارسال پیام ‌های موفق و اثر بخش را به مخاطب می توان بررسی ‌کرد و با تبلیغات پیامکی، مارکتینگ و بازاریابی حرفه خود را بیشتر شناساند.
پیامک

از زمان چاپ اولین روزنامه‌ ها، تبلیغات متولد و با اختراع رادیو و تلویزیون و فراگیر شدن اینترنت در دوره‌ های مختلف تغییر کرد. از همان ابتدا، هدف از تبلیغات، ارسال پیام به مخاطب بوده است. تبلیغات و روش‌ های ارسال پیام ‌های موفق و اثر بخش را به مخاطب می توان بررسی ‌کرد و با تبلیغات پیامکی، مارکتینگ و بازاریابی حرفه خود را بیشتر شناساند.

تکنیک ‌ها و فعالیت ‌هایی که برای معرفی یک محصول یا خدمات به کار گرفته می‌ شوند تا مخاطب را به خرید تشویق کنند، تبلیغات نامیده می‌ شوند. تبلیغات می ‌تواند در بسترهای مختلفی از جمله روزنامه ‌ها، مجلات یا شبکه ‌های تلویزیونی ارائه شود. امروزه، با گسترش دانش دیجیتال و پیشرفت تکنولوژی، تبلیغات دیجیتالی هم جایگاه خود را در بازار کسب ‌و کار پیدا کرده است.

هر محصول یا هر کسب ‌و کاری، برای موفقیت نیاز به تبلیغات دارد. به همین دلیل سازمان ‌ها از تبلیغات استفاده می ‌کنند تا رفتار مشتری را تحت تاثیر قرار داده و او را به خرید ترغیب کنند. تبلیغات روی یک محصول، باعث می ‌شود که نام آن برند سر زبان ‌ها بیفتد و مردم با آن محصول نو ظهور، بیشتر آشنا شوند.

صاحبان کسب‌ و کار، معمولاً زمان ‌های طولانی را برای آنالیز کمپین‌ های تبلیغاتی صرف می‌ کنند تا بتوانند بهترین استراتژی را برای تبلیغات پیدا کنند. همه کمپین ‌های تبلیغاتی، ویژگی ‌های مشترکی دارند که آن‌ ها را به تبلیغات موثر تبدیل می‌ کند. بنابراین عموم مردم تبلیغات یک برند را مشاهده ‌کرده اما امروزه، تبلیغات دیجیتال، به شیوه ‌ای هدفمند، فقط به مخاطبان بالقوه یک محصول یا کسب‌ و کار عرضه می‌ شود.

برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موثر می ‌توان آزمون و خطا کرد. باید در تبلیغات، برتری ‌های کالا یا خدمات خود را نسبت به رقبا نشان دهیم. پس سعی کنیم شعارها و تبلیغات خود را به گونه ‌ای طراحی کنیم که توجه همگان را جلب و به آن‌ ها، فرصتی برای چانه زدن بدهیم.

در تبلیغات، برای مشتریان خود شرایطی قرار دهیم که آن ‌ها را به خرید سریع ترغیب کند. در تبلیغات خود، به مشتری اطمینان بدهیم که محصول ما پاسخگوی نیاز او خواهد بود. در تبلیغات خود نوآوری داشته باشیم. وقتی می ‌خواهیم محصول خود را معرفی کنیم، به گونه ‌ای این کار را انجام دهیم که مخاطب احساس کند محصول ما، به تازگی و حتی برای اولین ‌بار به بازار عرضه شده است.

تبلیغات ما باید به مخاطبانمان نشان دهد که خرید آن ‌ها بدون ریسک است. فقط معرفی محصول در تبلیغات کافی نیست بلکه باید آن ‌ها را به اقدام کردن فرا خواند. به طور مستقیم به آن ‌ها بگوییم که روی لینک کالا کلیک کنند، سفارش خود را ثبت یا برای خرید محصول مورد نظر اقدام کنند. در واقع به مشتریان خود دلیلی برای خرید بدهیم.

جلوه‌ های بصری تبلیغات را فراموش نکنیم. سعی کنیم جلوه ‌های بصری تبلیغات را تقویت کنیم تا در ذهن مخاطب ماندگار شود. یکی از اشتباهاتی که در تبلیغات رایج است، ارائه نکردن کامل راه ‌های ارتباطی است. اس ‌ام ‌اس مارکتینگ یا تبلیغات پیامکی گنجی پنهان در مقوله بازاریابی است. علاوه بر این محبوبیت استفاده از تلفن‌ های همراه و ارسال پیامک، دلیل استفاده از تبلیغات پیامکی است.

انتهای پیام/

سیدعمران طباطبایی
سیدعمران طباطبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت