5:12 1403/04/13

تاثیر تبلیغات در پیشرفت یک سازمان

صافی نیوز/ تبلیغات برای یک سازمان، نوعی سرمایه‌ گذاری است، اگر تبلیغات به شیوه ‌ای موثر انجام شود، سودآوری بالایی برای سازمان داشته و افزایش فروش بیشتری برای سازمان به ارمغان می ‌آورد و سبب افزایش درآمد می ‌شود.
برنامه ریزی موفقیت

شرکت‌ ها، سازمانها و حتی افراد موفق، غالبا وارد کسب ‌و ‌کارها و حوزه هایی می ‌شوند که فرصت ژرف، جدید و نابی در آن وجود ندارد. بدون خلاقیت و کپی وار نمی توان موفقیت را انتخاب کرد. همین طور بسیارند سازمان‌ هایی که استراتژی ‌های خود را حتی بدون توجه به فرصت های موجود در بازار تدوین می‌ کنند. چون فکر میکنند کار جدید و حوزه های جدید هم، همان فرمولها و مسیر قبلی را دارد که طی کرده اند.

در حالی که سهم بیش ‌تر بازار معطوف به محصولات و خدماتی است که ارزش‌ بیش‌ تری نسبت به رقبا برای مصرف کننده ایجاد می نماید یا شروع یک برنامه برند سازی قدرتمند است. بدون رصد بازار و تحقیقات درست، برندی شکل نخواهد گرفت. برای همین است که همیشه گفته می شود از متخصصین هر حوزه استفاده کنید که علم یک کار را دارند و در آن عمیق هستند. وارد یک کسب و کار و حوزه جدیدی شوید، جدا از تمام تجاربی که خود کسب کردید. حتماً به متخصصینی مراجعه کنید که واقعاً علم دقیق و عمیقی در حوزه خاص شما را دارند.

این روزها کمتر کسی هست که از تلفن همراه خود استفاده نکند، به ‌همین دلیل تاثیرگذاری تبلیغات پیامکی ملموس ‌تر است. بازاریابی بوسیله پیامک می ‌تواند به موثر واقع شدن کمپین ‌های تبلیغاتی کمک کند. قابلیت منحصر بفرد یک محصول، یادآوری ‌های انبوه و تعریف پیامک ‌های عملیاتی و یا مناسبتی است تا بهترین راهکار را برای نتیجه ‌بخشی تبلیغات، خصوصاً تبلیغات پیامکی، معرفی و عرضه کند.

این سبک از تبلیغات تا حد زیادی بر استراتژی‌ های نا متعارف بازاریابی، انرژی بالا و قوه تخیل تکیه دارد. حرف اصلی بازاریابی آن است که در مقایسه با شیوه ‌های سنتی تبلیغات و بازاریابی، تاثیرگذاری بیشتری بر روی مشتریان خود دارد. هدف از مارکتینگ، استفاده از تاکتیک ‌های غیر متعارف برای تبلیغات با بودجه اندک است و می‌ تواند یک تجربه به یادماندنی برای نام تجاری باشد. برقراری ارتباط با مخاطبان، اولین کلید اجرای یک برنامۀ بازاریابی یا کمپین است. اینکه مخاطب کیست و چگونه باید به او دسترسی داشت، جزو عملکردهای برنامه فروش و بازاریابی است که اگر با راهکارهای نرم ‌افزاری صورت بگیرد، بهره ‌وری بیشتری در اجرا خواهد داشت.

بازاریابی یا تبلیغات محیطی، یک استراتژی ارتباطی خلاقانه است که تأثیر زیادی در جذب مشتری دارد. بازاریابی یا تبلیغات محیطی، در واقع به معنی قرار دادن یک تبلیغ در مکانی است نا متعارف، جایی که هرگز انتظار نداریم تبلیغ ببینیم. تازگی، خلاقیت و زمان ‌بندی از ویژگی ‌های اساسی تبلیغات محیطی است که چندین مزیت تعیین ‌کننده نسبت به گزینه ‌های تبلیغاتی معمولی دارد.

بازاریابی یعنی تبلیغات رایگان که توسط مشتریان به اشتراک گذاشته شده و بر اساس رویدادی که مشتری تجربه می ‌کند و فراتر از انتظار است، شروع می ‌شود و در اصل توسط مصرف‌ کننده منتشر می ‌شود.

تبلیغات برای یک سازمان، نوعی سرمایه‌ گذاری است. اگر تبلیغات به شیوه ‌ای موثر انجام شود، سودآوری بالایی برای سازمان داشته و افزایش فروش بیشتری برای سازمان به ارمغان می ‌آورد و سبب افزایش درآمد می ‌شود. تبلیغات موثر باعث ماندگاری نام برند در ذهن مخاطب می گردد.

انتهای پیام/

سیدعمران طباطبایی
سیدعمران طباطبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت