2:13 1403/04/10

مسابقات فوتسال جام آزادسازی خرمشهر در گیلان

صافی نیوز/ تلاش و برنامه‌ریزی بیشتری برای کشف جوانان مستعد در مناطق محروم و روستایی لازم است، تا مجموعه فوتسال در شهرستان فومن احیا شود.
4388

به گزارش صافی، هم‌زمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر؛ مسابقات قهرمانی فوتسال جام آزادسازی خرمشهر با شرکت ۱۰ تیم در شهرستان فومن برگزار گردید و دو تیم املاک پدیده و صنایع چوبی وقاری موفق به راهیبابی به مرحله نهایی گردیدند.

در مرحله نهایی جام آزاد سازی خرمشهر، روز جمعه یازدهم خرداد ۱۴۰۳، ساعت ۲۲ ، تیم‌های فوتسال املاک پدیده و صنایع چوبی وقاری در سالن شهید چمران شهرستان فومن به مصاف یکدیگر رفتند که تیم صنایع چوبی وقاری با شکست رقیب، موفق به کسب مقام اول این دوره از رقابت‌ها گردید.

در پایان این مسابقات جوایز و جام قهرمانی توسط علی وقاری، پیشکسوت و مسئول کمیته برگزاری این مسابقات در شهرستان فومن، به تیم قهرمان اهدا گردید.

علی وقاری در حاشیه برگزاری این مسابقات، ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر بیان داشت: مسابقات فوتسال در فومن با کیفیت خوبی برگزار شد و رقابت بین تیم‌های شرکت کننده نزدیک به هم بود و شهروندان نیز از برگزاری رقابت‌ها استقبال خوبی کردند.

وقاری با اشاره به وجود ظرفیت‌‌ها و استعدادها در ورزش منطقه، توضیح داد: تلاش و برنامه‌ریزی بیشتری لازم است تا با همراهی مسئولین زمینه برای کشف جوانان مستعد در مناطق محروم و روستایی هر چه بیشتر فراهم شود، تا علاوه بر تقویت تیم‌ها، مجموعه فوتسال در شهرستان فومن احیا شود.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات در شهرستان فومن بیان کرد: هیات فوتسال شهرستان فومن در مدت فعالیت گذشته، به صورت خود اتکا امور را اداره و اجرا نموده، لذا در این راستا از اداره ورزش و مسئولین انتظار همراهی و پشتیبانی داریم تا با حمایت و تامین امکانات ورزشی، شاهد تحول و اقدامات پیشگیری در مبارزه با اعتیاد جوانان و سایر آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در این سرزمین باشیم.

انتهای پیام/

محمدمهدی ترحمی
محمدمهدی ترحمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت