2:08 1403/04/10
باقری:

مشارکت حداکثری، مهم‌ترین رکن انتخابات و توطئه دشمن را خنثی می‌کند

صافی نیوز/ نعمت باقری، فرمانده سپاه لرستان، در نشست جهاد تبیین و روشنگری انتخابات با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم، گفت: دشمنان نظام با توطئه‌های مختلف، از جمله القاء یأس و ناامیدی، به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.
نعمت باقری

به گزارش صافی، نعمت باقری فرمانده سپاه لرستان گفت: دشمنان نظام به دنبال روی کار آمدن فردی هستند که منافع آنها را تأمین کند و نه کسی که در مجامع بین‌المللی از مظلومان، قرآن و شهدا دفاع کند.

وی دوقطبی‌سازی‌های کاذب، طرح‌های انحرافی و سیاه‌نمایی از عملکرد نظام را از دیگر ترفندهای دشمن برای دلسرد کردن مردم برشمرد و گفت: مردم باید با بصیرت و هوشیاری، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنند.

فرمانده سپاه لرستان با اشاره به موفقیت‌های ایران در عرصه‌های مختلف پس از خروج از برجام، گفت: گفتمان جهادی و انقلابی ثابت کرده که می‌توان بدون وابستگی به برجام، به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافت.

وی همچنین به دفاع مقدس و رشادت‌های مردم در آن دوران اشاره کرد و گفت: مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی با دست خالی در برابر دشمن ایستادگی کردند و اکنون نیز با حضور در انتخابات، می‌توانند توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

باقری در پایان سخنان خود به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حادثه سقوط بالگرد حامل شهید رئیسی وهمراهان ایشان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب با سخنان امیدوارکننده خود، بار دیگر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

انتهای پیام/

محمدرضا ویسکرمی
محمدرضا ویسکرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت