8:21 1403/04/09

رشد ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس دو روز مانده به انتخابات

صافی نیوز / در جریان معاملات امروز ۶ تیر ماه شاخص کل بورس با افزایش ۲۰ هزار و ۵۴ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۸۵ هزار واحد ایستاد.
بورس

به گزارش صافی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان معاملات امروز ۶ تیر شاخص کل بورس با افزایش ۲۰ هزار و ۵۴ واحدی در سطح ۲ میلیون و ۸۵ هزار واحد ایستاد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش ۴ هزار و ۵۵۷ واحدی در ارتفاع ۶۷۳ هزار و ۲۷۴ واحدی ایستاد. امروز سه نماد فملی، فولاد و شپنا بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند.

شاخص کل فرابورس هم با افزایش ۲۰۳ واحدی در سطح ۲۲ هزار و ۳۰۳ واحدی ایستاد. سه نماد آریا، شگویا و هرمز هم بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشتند. همچنین سه نماد شفام، مادیران و خاور پرتراکنش‌ترین نماد‌های فرابورس بودند.

در جریان معاملات امروز صنعت خودرو با ارزش معاملاتی ۱۵۷ هزار میلیارد تومانی برترین گروه صنعتی بود و صنعت فلزات اساسی و بانک‌ها نیز در جایگاه بعدی ایستادند.

امروز سه نماد افران، اهرم و شتاب بیشترین ارزش معاملات بورس را داشتند و بیشترین حجم معامله به نماد شستا ۲ تعلق گرفت. همچنین امروز آخرین روز معاملاتی بازار با محدودیت دامنه نوسان بود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت