پلمپ شرکت گسترده غيرمجاز سرمايه گذاری بازار بورس و ارز

صافی نیوز / معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي فراجا از پلمپ شرکت غير مجازسرمايه گذاري بازار بورس و ارز خبر داد و گفت: 2 عضو اصلي آن دستگير که تعداد مال باختگان تا 900 نفر متصور مي باشد.
پلمپ شد

به گزارش صافی، عبداله چولکی در تشريح اين خبر اظهار داشت: برابر گزارش واصله، از پليس آگاهي يکي از استان هاي غربي کشور مبني بر اينکه افرادي با هويت معلوم با دادن وعده هاي واهي و کذب به مشتريان خود جهت سرمايه گذاري در بازار بورس و رمز ارز، اقدام به جذب سرمايه آنها مي کردند بلافاصله موضوع به صورت ويژه به کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداري محول شد.

وی افزود: با انجام بررسي هاي اوليه مشخص شد شخصي در شرکت مذکور با تبليغات گسترده در سطح يکي از شهرستان هاي اين استان و تهيه و تکثير جزوات آموزشي اقدام به فروش و برگزاري دوره هاي آموزشي با هزينه گزاف مي کند.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداري پليس آگاهي فراجا تصريح کرد: کارآگاهان پليس آگاهي با توجه به اقدام اين فرد فرصت طلب پيرامون برگزاري کلاس آموزشي بدون داشتن هر گونه مجوز، ارائه آموزش مباحثي مبني بر دعوت به سرمايه گذاري در خصوص شركت و بازار سرمايه رمز ارزها (تتر، فارکس و ..) و متعاقبا کلاهبرداري و اخلال در نظام اقتصادي، وارد عمل شدند.

وي با بيان اينکه پليس آگاهي با حضور در محل شرکت ضمن هماهنگي قضايي با همكاري پليس اطلاعات، اين شرکت را پلمب کردند، گفت: در اين راستا مدارکي کشف و ضبط شد که برابر اين اسناد، افراد مذکور با شعار، ساخت جامعه با ايجاد رفاه، آموزش، شادي و سلامتي نسبت به اقناع نگرش فراگيران و آموزش مباحث مولدسازي پول راکد، توکن NFT، بيت کوين، بلاکچين و … فعاليت و با جذب سرمايه افراد از آنها کلاهبرداري مي کردند.

سرهنگ چولکي با اشاره به اينکه پس از جمع آوري دلايل و مدارک مستند، ۲نفر از سرشاخصه هاي اصلي اين شرکت شناسايي و دستگير شدند، عنوان کرد: طبق نظر کارشناسان مربوطه بيش از ۱۰۰ميليارد و ۲۰۰ميليون تومان در اين خصوص کلاهبرداري شده است و با اينکه تا کنون ۳۰نفر شاکي به پليس آگاهي مراجعه کرده اند طبق بررسي ها آمار اين تعداد تا ۹۰۰نفر متصور مي باشد.

انتهای پیام/

میثم پاشنگ
میثم پاشنگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت