ابهامات ترور اسماعیل هنیه در تهران!

صافی نیوز/ بررسی چرایی و اهداف حذف فیزیکی شخصیت برجسته محور مقاومت اسلامی
اسماعیل هنیه

به گزارش صافی، صبح روز ۱۰ مرداد ماه بود که خبر تأسف بار شهادت رئیس دفتر سياسی حماس در پایتخت جمهوری اسلامی ایران به عنوان تیتر اول نشریات مطرح جهان و رسانه های معتبر بین المللی بازتاب یافت.

به طوری که خاورمیانه  وارد یک شوک ناگهانی در ابعاد گوناگون سياست خارجی ، نظامی و اقتصادی شد.

با گذشت چند روز از این حادثه تلخ  روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای به صورت صریح نقش رژیم صهیونیستی و آمریکا در این اقدام تروریستی را به عنوان طراحان اصلی این نقشه شوم بسیار مهم عنوان کرد.

حال با یک نگاه کلی به این اتفاق سوالات بی پاسخ بسیاری به ذهن میاد برای مثال: چرا این زمان ترور  مقام عالی سیاسی فلسطین با مراسم تحلیف رئیس جمهور منتخب ایران تداخل داشت؟

آیا هدف اسرائیل از این ترور آن هم در خاک ایران ایجاد تنش و اختلافات داخلی بین مسئولان و یا به چالش کشیدن قدرت بازدارندگی و امنیت نظامی کشور بوده است؟

و بسیاری از پرسش های کارشناسی که هنوز بی جواب هستند.

اما تنها مسئله ای که تا این لحظه قطعیت دارد سياست هاي جنایتکارانه و مزورانه این رژیم منحوس است که  در طول سال‌های اخیر با حمایت جریان غرب و بعضی کشورهای اروپایی در سایه یک حاشیه امن  درصدد تفرقه افکنی میان اجماع وحدت آفرین فدائیان خط مشی ولایت فقیه بوده و میباشد چرا که راه بقای این ایادی جنایتکار و غاصب در روزنه نفاق نهفته است.

انتهای پیام/

مهدی سلیمان زاده آقجه
مهدی سلیمان زاده آقجه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت