8:53 1403/04/09
جانشین پایگاه هشتم شکاری:

مهمترین دستاورد انقلاب در حوزه نظامی، خودکفایی است

صافی – جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران در حوزه نظامی استقلال و خودکفایی در تولید تجهیزات آفندی و پدافندی نیروهای مسلح است.
no-photos

امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد علیرضا انگیزه روز یکشنبه در گفت و گویی، افزود : قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تمامی تسلیحات، تجیهزات، امکانات نظامی و حتی نگهداری آنها توسط بیگانگان انجام می شد و این وابستگی صفر تا صد بود.

وی ادامه داد: امروز به همت متخصصان صنایع دفاعی و در حوزه نیروی هوایی به همت کارکنان این نیرو، تمامی تسلیحات، پرندگان و امکانات مورد نیاز در داخل تولید، ارتقا و نگهداری می شود.

جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان با اشاره برگزاری رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت در دیماه گذشته، تصریح کرد : تمامی مراحل این رزمایش با بهره گیری از توانمندیهای داخلی برگزار شد.

وی اضافه کرد: باید به چهل سال گذشته افتحار کنیم و به آینده امید داشته باشیم زیرا در این چهل ساله به رغم توطئه ها و دسیسه های مختلف رو به جلو حرکت کرده ایم.

امیر انگیزه تاکید کرد: دشمن تمام توان خود را و هر توطئه ای می توانسته علیه انقلاب اسلامی به کار گرفته است ولی ملت و نیروهای مسلح ما پشت سر رهبری آنها را به پیروزی تبدیل کرده اند و هر روز در کشور و حتی منطقه قوی تر شده ایم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هوایی در پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان یادآور شد : هدف این نمایشگاه، نمایش اقتدار چهل ساله انقلاب اسلامی و به ویژه نیروی هوایی الهی است.

جانشین پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان بیان کرد: در زمانی که شیطان بزرگ با به کارگرفتن بوغ های تبلیغاتی در صدد ایجاد جنگ روانی علیه نظام اسلامی ایران است و یاوه سرایی می کند، پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان گوشه ای از توانمندیهای خود را در معرض دید عموم بازدید کنندگان قرار داد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه از ۱۲ بهمن آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه دارد و هر روز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۷ پذیرای آحاد همشهریان است.

امیر انگیزه اضافه کرد: در این نمایشگاه پرنده های پی سی ۷، اف ۷، اف ۱۴ و برخی دستاوردها به نمایش گذاشته شده است و علاوه بر این علاقه مندان می توانند از پروازهای این پرندگان بازدید کنند.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به صورت مشترک با همکاری پدافند هوایی و پایگاه هوانیروز ارتش اصفهان برگزار شده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت