5:05 1403/04/09

پنج طرح برق رسانی در مراغه بهره برداری شد

صافی – همزمان با چهارمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره برداری از پنج طرح برق رسانی در چهار روستا و یک منطقه شهری در مراغه آغاز شد.
no-photos

مدیر امور برق مراغه روز دوشنبه در مراسم بهره برداری از این طرح ها اظهار داشت: این طرح ها در راستای تقویت شبکه انتقال برق و کاهش تلفات و جبران افت برق در مدت یکسال و با دو میلیارد و ۶۲۸ میلیون تومان اعتبار اجرا شده است.

علی حاجی زاده افزود: طرح احداث خط دو مداره هوایی ۲۰ کیلوولت از سه راهی روستای خلیفه کندی تا شهر خداجو به طول ۱۸ کیلومتر با یک میلیارد و ۵۶۴ میلیون تومان اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین طرح احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی به طول ۱.۵ کیلومتر روستای نوا با ۲۴۴ میلیون تومان اعتبار در این روز به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: طرح احداث خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی داخل شهری در میدان مولوی به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با ۵۲۲ میلیون تومان اجرا شده است.

حاجی زاده گفت: همچنین خط تقویتی ۲۰ کیلوولت هوایی و پست هوایی خیابان سعدی با ۱۱۷ میلیون تومان اعتبار به بهره برداری رسید.

وی افزود: در راستای رفع ضعف ولتاژ در مناطق روستایی نیز ترانس دوم روستای تازه کند قاسم خان با ۱۸۱ میلیون تومان اعتبار احداث شده است.

وی اضافه کرد: تلاش دولت تدبیر و امید و امور برق شهرستان ارتقای کیفیت خدمات برق رسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی است.

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت