14:06 1403/04/06

نمایشگاه دستاوردهای نیروی انتظامی مراغه افتتاح شد

همزمان با دهه فجر و با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، نمایشگاه دستاوردها و کشفیات نیروی انتظامی مراغه در محل نگارخانه عبدالقادر مراغی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش صافی؛ فرمانده انتظامی مراغه در آیین گشایش این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه به منظور معرفی توانمندی ها و کشفیات و دستاوردهای یک ساله نیروهای تلاشگر فرماندهی انتظامی مراغه به مناسبت دهه فجر در این شهرستان برپا شده است.

سرهنگ رضا اصلانی فر افزود: در این نمایشگاه نمونه کشفیات این نیرو از جمله مواد و ابزار آلات تولید و مصرف انواع مواد مخدر، کشفیات قاچاق کالا و اشیای عتیقه که از ابتدای امسال تاکنون کشف و ضبط شده ؛ به نمایش درآمده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه همچنین پوسترها و آثار فرهنگی و هنری در زمینه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، آسیب هی اجتماعی و خطرات شبکه های اجتماعی در فضای مجازی در مرعض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی با اشاره به جدیدترین کشفیات این نیرو گفت: در جدیدترین عملیات مبارزه با مواد مخدر و اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، باند توزیع و مصرف مواد مخدر این شهرستان متلاش شد.

وی افزود: در این عملیات ۱۱٫۱۵ کیلوگرم مواد مخدر از این باند کشف و دو نفر نیز در این رابطه دستگیر و تحویل دستگاه قضائی شد.

وی ادامه داد: در این رابطه نیز ۲۰ نفر معتاد  به مواد مخدر دستگیر و به مرکز ترک اعتیاد این شهرستان تحویل شده است.

وی با اشاره به زمان برگزاری این نمایشگاه اجتماعی اضافه کرد: این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۲ بهمن ماه به مناسبت دهه فجر در محل نگارخانه عبدالقادر مراغی این شهرستان دایر شده و آماده بازدید شهروندان است.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت