21:46 1403/04/07

حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است

صافی – دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان هریس گفت: حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است.
no-photos

جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری شهرستان هریس شامگاه دوشنبه با موضوع پیشگیری از تخریب و تجاوز به اراضی ملی و منابع طبیعی و حفظ حقوق بیت المال در هریس برگزار شد.

در این جلسه دبیر شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان هریس حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی را یک وظیفه همگانی دانسته و بر حفاظت و نگهداری از منابع طبیعی تأکید کرد.

مرتضی موثقی نیا اولین عامل برای حفظ و نگهداری اراضی ملی و منابع طبیعی را پیشگیری از تخریب و تصرف آن دانسته و مشارکت تمامی دستگاههای متولی و هوشیاری، جدیت و تلاش آنها را خواستار شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هریس نیز با اشاره به دغدغه های مقام معظم رهبری در مورد تخریب و تصرف مراتع و منابع ملّی، جدیت در حفظ و نگهداری منابع طبیعی را خواستار شد و بر خانه باغهای احداثی در حریم رودخانه ها و روستاهای همجوار جاده ورزقان به عنوان عاملی جدی در تخریب و تصرف اراضی ملی اشاره و بر جلوگیری از احداث آنها از طریق مراجع قانونی تأکید کرد.

رییس اداره منابع طبیعی نیز بر انجام اقدامات بازدارنده مانند شناسایی مناطق جرم خیز و استقرار ایست بازرسی در مناطق حفاظت شده تأکید کرد.

در نهایت مقرر شد اراضی ملی شناسایی و برای اخذ سند آنها اقدام و از خود مردم و نیروهای بسیج به صورت همگانی جهت جلوگیری از تخریب و تصرف زمینها استفاده شود.

همچنین مقرر شد مصوبات جلسات قبل همچون شناسنامه دار کردن زمین ها با جدیت پیگیری شود.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت