3:24 1403/04/08
امام جمعه تبریز:

ایستادگی، تنها جواب دندان شکن به آمریکایی ها

صافی نیوز / نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت : ایستادگی و مقاومت ملی ، تنها گزینه ایران در برابر یاوه گویی های سران کاخ سفید است .
no-photos

به گزارش صافی، آیت الله محسن مجتهد شبستری امشب در یادواره شهدای بخش ممقان افزود : مردم کشورمان امسال پرشور تر از سالهای قبل با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ، جواب یاوه گویی های رئیس جمهور تازه کار آمریکا را خواهند داد و مقاومت در برابر استکبار را فریاد خواهند زد.

وی با اشاره به تهدیدات روزهای اخیر ترامپ تصریح کرد : سخن از تهاجم نظامی آمریکا به ایران فقط بلوف سیاسی و ارعاب توخالی است چرا که دشمنان انقلاب می دانند اگر کوچکترین تعرضی به مرزهای کشورمان بکنند با پاسخ سخت و پشیمان کننده ایرانی ها روبه رو خواهند شد.

امام جمعه تبریز ، ایران را مستقل ترین و امن ترین کشور دنیا دانست و گفت : شرایط کنونی کشورمان و حضور مقتدرانه انقلاب اسلامی در عرصه بین المللی به مذاق غربی ها خوش نیامده است و آنها تلاش می کنند از هر طریق ممکن به خصوص جنگ نرم ، به پیکره اجتماعی ایران ضربه وارد کنند.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد : امروز فضای مجازی به تهدید و مصیبت برای کشورمان تبدیل شده است و اگر مدیریت درستی در این فضا اعمال نشود ، برای جوانان به شدت آسیب زا خواهد بود.

وی یکی از علتهای افت علمی کشور در سالهای اخیر را مدیریت نشدن فضای اینترنت برشمرد و گفت : فضای مجازی موجب شده فرصتامام جمعه تبریز: ایستادگی ، تنها جواب دندان شکن به آمریکایی ها دانشجویان و دانش آموزان به جای اختصاص یافتن به  تحقیق و مطالعه ، در شبکه های اجتماعی بی محتوا و گاه مسموم تلف شود.

امام جمعه تبریز شرکت جوانان در نماز های جمعه ، مجالس علمی و محافل قرآنی را خنثی کننده جنگ فرهنگی دشمنان دانست.

حجت الاسلام باقرنژاد، امام جمعه ممقان هم در این مراسم گفت : این شهر مذهبی ۸۲ شهید گلگون کفن را تقدیم انقلاب اسلامی کرده و میزبان ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.

وی افزود : مردم انقلابی ممقان امسال ۳ تن نخودچی ، ۵۰۰ کیلو کشمش ، ۵ تن بلغور و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی برای رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سوریه ارسال کرده اند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت