22:52 1403/04/03

گرامیداشت انقلاب اسلامی به اندازه خود آن با ارزش است

صافی – مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: حفظ و گرامیداشت انقلاب اسلامی به اندازه خود انقلاب مهم و با ارزش بوده و همه آحاد مردم و مسئولان باید در این راستا تلاش کنند.
no-photos

حجت الاسلام حسن کاملی فرروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه مراغه افزود: امروزعده ای از قلم ها و افکارها در صدد تطهیر رژیم پلید پهلوی بوده و تلاش می کنند دستآورد و موفقیت های جمهوری اسلامی را زیر سووال ببرند.

وی ادامه داد: همه کشور ها در طول این چهل سال توسعه و پیشرفت داشته و خدماتی ارائه کرده اند، اما رشد، موفقیت و دستاوردهای انقلاب اسلامی سریع اتفاق افتاده و سرعت رشد و موفقیت با شتاب همراه بوده و نباید فراموش شود.

وی رشد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ۱۱ برابر رشد و توسعه دنیا عنوان کرد و گفت: در ۶ سال گذشته رشد و توسعه کشور های دنیا ۱۳ درصد بوده در حالی که نظام جمهوری اسلامی ایران ۲۲ درصد رشد داشته است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه در میان ۵۷ کشور مسلمان دنیا جمهوری اسلامی ایران مقام اول رشد و توسعه را دارد افزود: ما قبل از انقلاب اسلامی از نظر بهداشتی هم ردیف سه کشور آخر قاره اسیا بودیم اما اکنون جزو سه کشور اول قاره اسیا محسوب می شویم .

کاملی فر اظهار کرد: همه حکومت ها و نظام ها در این چهل سال دستاوردهایی داشتند اما یک سری دستاوردهایی هستند که بدون انقلاب اسلامی به دست آوردن آنها محال بوده که می توان به رهایی از چنگال جهنمی و تحقیر آمیز از سلطه استکبار جهانی اشاره کرد که فقط با انقلاب اسلامی و امام ممکن شده است.

وی انصار الحسین ، حزب الله و حشر شعبی را از دیگر دستاورد های انقلاب اسلامی در خارج از کشور عنوان کرد و گفت: اگر انقلاب و آگاهی بخشی های امام راحل نبود این دستاورد ها و ظرفیت ها مهیا نمی شد.

وی افزود: حکومت اسلامی نعمتی است که خداوند متعال ارزانی داشته و در این چهل سال حکومت دینی با محوریت ولی فقیه را تشکیل داده و هنوز هم ادامه دارد و این نیز یکی دیگر از دستاورد های این انقلاب و امام راحل است.

کاملی فر با بیان اینکه طی دو قرن گذشته بخش های بزرگی به عناوین مختلف از کشور ما جدا شده است ادامه داد: پس از انقلاب اسلامی یک جنگ جهانی تمام عیار به مدت هشت سال علیه کشورمان تحمیل کردند که نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر شهید دادیم ولی به برکت خون شهدا وجبی از خاک میهن عزیز اسلامی را از دست نداده ایم.

وی با اشاره به پیشرفت های مختلف جمهوری اسلامی گفت: در زمینه سد سازی در قبل از انقلاب ۱۷ یا ۱۸ مورد سد داشتیم اما امروز از نظر دستیابی به سیستم مکانیزه سد سازی سومین کشور دنیا هستیم .

وی افزود: نکته مهم اینکه تمامی این دستاوردهای علمی و فنی در اوج کمبودها ، تحریم ها و موانع به دست آمده است.

خورشید حیدرزاده
خورشید حیدرزاده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت