0:10 1403/04/02
استاندار آذربایجان شرقی:

تحول فرهنگی زیر بناست/ آینده کشور امیدوار کننده است

صافی – استاندار آذربایجان شرقی گفت: توجه به فرهنگ و تحول آن زیربناست و مانباید از این ظرفیت بزرگ غافل شویم.
no-photos

محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت:نسل چهارم انقلاب،دل پاکی دارند و جهش های واقعی اتفاق افتاده است و به نسل آینده امیدوارم چون این نسل تلاشگر و با همت هستند.

پورمحمدی با اشاره به حماسه بزرگ ۲۲ بهمن گفت:امسال ما شاهد حضور پررنگ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بودیم که این نشان از پایبندی مردم به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که جای قدردانی دارد و مردم آذربایجان شرقی نیز سنگ تمام گذاشتند.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت های مثمر ثمر سازمان تبلیغات اسلامی گفت:فرهنگ زیر بنا هست و یکی از عارضه های عصر امروز غفلت از داشته هایمان است و ما نباید صورت مسئله را پاک کنیم،چون علی رغم مشکلات موجود رو به پیشرفت هستیم و دشمنان به فکر بزرگ کردن مشکلات و تنگناهای موجود هستند.

وی با اشاره به ظرفیت بزرگ استان آذربایجان شرقی افزود:این استان ظرفیت بزرگ پیشرفت و تعالی را دارد چون علی رغم مشکلات موجود اقتصادی در کشور میزان جرم در این استان کاهش یافته و من به آینده این کشور و استان خوش بین هستم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت