7:43 1403/04/06

نمایشگاه عکس و اسناد همکاری سازمان ملل متحد و ایران

no-photos

نمایشگاه عکس و اسناد همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران با ۶۶ قطعه عکس و سند تاریخی از حضور شخصیت‌های برجسته ایران در رویدادهای سازمان ملل متحد در استان کرمان افتتاح شد و تا یک هفته نیز امکان بازدید عمومی دارد.

به گزارش ایسنا، نمایشگاه عکس و اسناد همکاری سازمان ملل متحد و ایران روز دوشنبه (۲۹ بهمن ماه) با حضور رئیس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمان، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی و مدیر روابط عمومی استانداری کرمان، قائم مقام اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسؤولان در محل موزه صنعتی شهر کرمان برگزار شد.

نمایشگاه عکس و اسناد همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران با ۶۶ قطعه عکس و سند تاریخی از حضور شخصیت‌های برجسته ایران در رویدادهای سازمان ملل متحد، سفر هفت دبیرکل این سازمان به ایران و گزیده‌ای از طرح‌های اجرا شده توسط سازمان ملل در ایران به مدت یک هفته امکان بازدید عمومی دارد.

مجموعه عکس‌ها و اسنادی که برای این نمایشگاه انتخاب‌شده مربوط به آرشیو مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد، سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، مرکز اسناد و تاریخ دیپلماسی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مؤسسه مطالعات تاریخ معاصر ایران است.
نمایشگاه عکس و اسناد همکاری‌های سازمان ملل متحد و ایران با هدف اطلاع رسانی درباره حضور و همکاری ایران به عنوان کشوری دوستدار صلح در سازمان‌های بین‌المللی از زمان تأسیس جامعه ملل و سازمان ملل متحد برگزار می‌شود.
این نمایشگاه پیش از این در شهرهای بوشهر، زاهدان، شیراز، اراک و سنندج، یزد و برگزار شده است.

انتهای پیام

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت