5:52 1403/04/09

کوبی برایانت مسئول قرعه کشی جام جهانی بسکتبال

no-photos

تهران- ایرنا- مراسم قرعه کشی جام جهانی بسکتبال به میزبانی چین برگزار می شود که ستاره بسکتبال جهان قرار است در این قرعه کشی حضور داشته باشد.

به گزارش ایرنا، این مراسم بیست و پنجم اسفند به میزبانی شنژن برگزار می شود و گروه بندی رقابت های جام جهانی ۲۰۱۹ مشخص خواهد شد. طبق اعلام فیبا کوبی برایانت ستاره بسکتبال آمریکا و بازیکن سابق تیم لس آنجلس لیکرز که پیش از این سفیر جام جهانی شده بود مسوول قرعه کشی جام جهانی چین هم خواهد بود.
این مراسم با حضور مسوولان و مربیان کشورهای سهمیه گرفته برگزار می شود و تیم ها حریفان خود را خواهند شناخت.
برای نخستین بار است که جام جهانی بسکتبال با حضور ۳۲ تیم برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران نیز تقریبا حضورش در این رویداد بزرگ را قطعی کرده است.
تاکنون چین، آنگولا، نیجریه، تونس، آرژانتین، کانادا، آمریکا، ونزوئلا، استرالیا، کره جنوبی، نیوزیلند، جمهوری چک، فرانسه، آلمان، یونان، لیتوانی، اسپانیا و ترکیه سهمیه جام جهانی را کسب کرده اند و دیگر تیم ها در پنجره ششم انتخابی جام جهانی به دنبال این سهمیه هستند.
فدراسیون بسکتبال چین اعلام کرده مراسم قرعه کشی برای نخستین بار با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. در این مراسم یائو مینگ ستاره سال های نه چندان دور چین که این روزها مسوول بسکتبال کشورش هست نیز حضور خواهد داشت.
تیم ملی بسکتبال ایران در آخرین پنجره انتخابی جام جهانی دوم و پنجم اسفند میزبان ژاپن و استرالیا خواهد بود و با کسب یک پیروزی حضورش در این رویداد را جشن خواهد گرفت.
ورزشی**ع-ح**۹۱۱۸**
انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت