18:34 1403/04/07
عضو هیات رییسه مجلس:

دفاع ظریف از حق ملت ایران نوعی روشنگری برای جهان بود

صافی – عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که مواضع ایران در کنفرانس مونیخ سازنده و موثر بود، گفت: دفاع آقای ظریف بسیار سازنده، موثر و برای افکار دنیا یک نوع روشنگری بود.
no-photos

علیرضا رحیمی در حاشیه جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره سخنان آقای ظریف در کنفرانس مونیخ، افزود: در فضای بین المللی بخصوص از طرف غربی ها هم اتحادیه اروپا و هم از طرف آمریکایی ها بعضا مواضع نادرست و بی اساس مطرح می شود که بخشی از آن مداخله در امور داخلی ایران است و بخشی هم بی اساس و بدون استنادات است.

وی ادامه داد: به نظر می رسد در کنفرانس مونیخ ادعاهای جدیدی مطرح نشده است و همان ادعاهای تکراری بوده است که مسوولان دیپلماسی ما هم که در آنجا حضور پیدا کردند و دفاع موثر و سازنده و ارزشمندی انجام دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: به هر حال مهم این است که ایران پیام خود را به صورت اقناعی به دنیا برساند و در مقابل اتهامات با هجمه و وسعت تبلیغاتی سکوت اختیار نکند و حتما به اتهامات جواب دهد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت