23:13 1403/04/03
معاون هماهنگ کننده ارتش:

شناسایی و اشراف کامل بر تهدیدها در منطقه داریم

صافی –  معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش و نیروهای مسلح شناسایی و اشراف کامل بر تهدیدها در منطقه دارند و خود را منطبق با تهدیدها آماده می کنیم.
no-photos

امیر دریادار حبیب الله سیاری روز جمعه در حاشیه رزمایش ولایت ۹۷، اظهار داشت: تهدیدها علیه کشورما همیشه وجود داشته و مهم توانمندی نیروهای مسلح برای مقابله و بازدارندگی است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح ما توان مقابله با هر تهدیدی را دارند، افزود: در این خصوص، نیروی انسانی یک رکن مهم است و نیروهای ما امروز از نظر آموزش و مهارت در سطح بسیار بالایی هستند.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: امسال چند رزمایش برگزار شد که همه آنها با هم، نشانده توان و قدرت دفاعی ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

امیر دریادار سیاری با اشاره به بومی بودن تمامی تجهیزات و سامانه های حاضر در رزمایش خاطرنشان کرد: تجهیزات نیروهای مسلح ما دیگر عاریه ای نیست چراکه معتقدیم سلاح عاریه ای، امنیت عاریه ای به دنبال دارد و فروشندگان این تسلحیات می توانند در بزنگاه، گلوگاه ها را بگیرند.

مرحله نهایی رزمایش بزرگ نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با نام ولایت ۹۷ و با رمز مقدس یا زهرا (س) به مدت ۳ روز از صبح امروز جمعه با رژه دریایی انواع شناور‌های سطحی و زیر سطحی و یگان‌های پروازی این نیرو در شرق تنگه هرمز و دریای عمان آغاز شد.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت