10:08 1403/04/05
رئیس صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان:

ایجاد پایانه مواد معدنی در سیستان و بلوچستان یک ضرورت است

صافی – رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: رایزنی ها برای ایجاد پایانه مواد معدنی در چابهار در حال انجام است.
no-photos

نادر میرشکار اظهار داشت: با توجه به پتانسیل های معدنی استان سیستان و بلوچستان در تلاشیم تا پایانه مواد معدنی را در چابهار ایجاد کنیم.

وی با اشاره به برند سازی برای تولیدات خاص سیستان و بلوچستان افزود: این آمادگی وجود دارد که محصولات تولیدی استان را با پیگیری های مجدانه هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی با کمک نهادهای مربوطه به ثبت برسانیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: در روابط خارجی نیز کمیته هایی جهت حل اختلاف بین تجار راه اندازی شده تا موانع احتمالی بر سر راه تجارت رفع شود.

وی گفت: همچنین در جهت تبادل اطلاعات فنی شیلات و آبزیان نیز آمادگی داریم تا با تبادل اطلاعات در جهت افزایش روابط تجاری با دیگر کشورها گام برداریم.

میرشکار بیان کرد: در سطح ملی نیز کمسیون های اقتصادی مشترکی را با کشورهای همسایه از جمله پاکستان تشکیل داده ایم که تسهیل در روند تجارت و صادرات از جمله اهداف آن است.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت