14:15 1403/04/06
معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی مراغه:

کانون ها و مجامع سلامت محله در مراغه توسعه می یابد

صافی – معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مراغه از گسترش و افزایش کانون ها و مجامع سلامت محلات این شهرستان خبرداد.
no-photos

علی سلیمانی گفت: این مراکز و کانون های سلامت با مشارکت مردم محلات ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ایجاد پنج کانون سلامت در محلات مختلف این شهرستان، این کانون ها و مجامع سلامت برای ایجاد مشارکت فعال خانواده ها در زمینه های بهداشت و سلامت عمومی توسعه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: هم اکنون این کانون های سلامت در محلات انزاب، فاز یک شهرک ، دارایی، 48 متری، شهید همت(زینال آباد)، چهل پا و پهرآباد ایجاد و راه اندازی شده که شاهد استقبال مناسب خانواده ها از این مراکز هستیم.

سلیمانی گفت: مردم محور قرار دادن این برنامه ها با هدف توسعه عدالت در سلامت و جلب مشارکت های مردمی و ارتقای سواد سلامتی مردم از اهداف دیگر تشکیل این کانون هاست.

وی افزود: راه اندازی کانون های سلامت محله، شروعی برای مشارکت ساختارمند مردم در بهبود سلامت خود، خانواده و جامعه بوده و د راستای افزایش حس مسئولیت پذیری تمامی مردم در قبال سلامتی جامعه اجرا می شود.

وی از اجرای بسته خدمتی سلامت کارکنان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: بر اساس این برنامه ، تمامی کارکنان ادارات شهرستان مراغه از لحاظ سلامتی مورد بررسی و ارزیابی و آموزش قرار خواهند گرفت .

وی ادامه داد: همچنین برنامه های جامعی از سوی این دانشکده برای اجرای برنامه عملیاتی بهبود وضعیت سلامت کارکنان بر اساس بسته پایه خدمات سلامت کارکنان دولت تدوین و اجرایی شده است.

وی اضافه کرد: برای این منظور جلسه آموزشی و توجیهی برای رابطین سلامت سایر ادارات در خصوص تدوین برنامه عملیاتی و نحوه اجرای برنامه بهبود سلامت کارکنان برگزار خواهد شد.

هم اکنون 18 مرکز بهداشت شهری در قالب مراکز جامع سلامت و 80 خانه بهداشت روستایی در شهرستان مراغه خدمات بهداشتی برای ساکنان مناطق شهری و روستایی ارائه می دهند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت