11:33 1403/04/06
سرپرست پلیس راه آذربایجان شرقی:

تمامی محورهای اصلی و فرعی آذربایجان شرقی باز است

صافی – تمامی محورهای اصلی و فرعی آذربایجان شرقی با وجود بارش برف و کولاک باز است.
no-photos

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی شامگاه امروز چهارشنبه در بازدید از محورهای اصلی استان گفت: تمامی راه‌های فرعی و اصلی استان باز است و گردشگران و مسافران نوروزی نگرانی از این بابت نداشته باشند.

سرهنگ رضا کریمی نژاد با بیان اینکه تردد در تمام جاده‌های اصلی و فرعی استان در جریان است، ادامه داد: هم اکنون آزادراه تبریز- زنجان نیز که شامگاه دیروز دو ساعتی بسته شده بود، باز بوده و تردد در آن جریان دارد.

وی با اشاره به اینکه رانندگان باید زنجیر چرخ و سوخت و لباس گرم به همراه داشته باشند، ادامه داد: باید اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی انجام شود.

وی ادامه داد: احتمال یخبندان و لغزندگی جاده‌های استان وجود دارد و باید رانندگان نکات ایمنی سفر را رعایت کرده و خودروهای خود را به زنجیر چرخ مجهز کنند.

گفتنی است نیروهای پلیس راه استان در چهار ایستگاه و ۱۴ پاسگاه در راه‌های ارتباطی حضور دارند. ۱۱۰ تیم گشتی پلیس راه استان نیز در راستای اجرای طرح امداد نوروزی و با هدف ارائه خدمات به مسافران در نقاط حادثه خیز و محورهای مواصلاتی مستقر هستند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت