14:30 1403/04/06
شهردار تبریز خبر داد:

فعالیت ۷ ایستگاه نوروزی در ورودی‌های تبریز

صافی – شهردار تبریز از فعالیت ۷ ایستگاه نوروزی در ورودی‌های شهر تبریز خبر داد.
no-photos

ایرج شهین باهر ظهر امروز سه شنبه در جلسه ستاد سفرهای نوروزی آذربایجان شرقی در تبریز گفت: نیروهای شهرداری تبریز با استقرار در ورودی‌های شهر تبریز آماده راهنمایی و ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

وی با تاکید بر اینکه استقبال مسافران نوروزی از موزه‌های شهرداری تبریز خوب بوده است، افزود: تعداد گردشگران بازدیدی از این ۵ موزه فقط در روز گذشته نزدیک به ۸ هزار نفر بود.

شهردار تبریز در ادامه افزود: کارواش رایگان، نمازخانه، راهنمای گردشگری، اینترنت رایگان، بسته‌های نقشه گردشگری، تاکسی از من بپرس و غرفه‌های فروش صنایع دستی و سوغات در ورودی‌ها برپا شده است.

شهین باهر سپس با انتقاد از بسته بودن بازار تبریز در عید نوروز گفت: در ساماندهی عمرانی، به بازار نگاه ویژه داشتیم ولی در این روزهای عید نوروز علی رغم تقاضای ما، اکثر راسته‌های بازار بسته بود و همچنین مساجد بازار نیز همگی بسته بودند.

وی سپس با اشاره به موضوع سیل شیراز گفت: موانع و نخاله‌های موجود در مسیل ها از موارد ایجاد سیل است. شناسایی مسیل ها و مناطق حادثه خیز منتهی به تبریز، از اولویت‌های ما است و آمادگی داریم تا با کمک دستگاه‌های مختلف و امکانات لجستیک شهرداری تبریز، مسیل ها را باز کنیم.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت