10:27 1403/04/06

بارش باران و لغزندگی جاده‌ها/ رانندگان سرعت مطمئنه را رعایت کنند

صافی – رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی از بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان خبر داد و گفت: رانندگان و مسافران نوروزی باید سرعت مطمئنه را رعایت کنند.
no-photos

سرهنگ غلامرضا کریمی نژاد عصر امروز پنج شنبه در حاشیه بازدید از پایگاه‌های جاده‌ای پلیس راه استان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به بارش باران در برخی از جاده‌های استان گفت: باید مسافران نکات ایمنی سفر را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه به علت لغزنده بودن بسیاری از جاده‌ها تردد در آنها کند است، ادامه داد: در این ایام به علت بارندگی، جاده‌ها لغزنده است و رانندگی در این شرایط باید با احتیاط صورت پذیرد.

کریمی نژاد بیشترین تصادفات منجر به فوت را در ۳۰ کیلومتری ورودی شهرها اعلام کرد و از رانندگان خواست با رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارهای پلیس، سفر خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنند.

وی ابراز داشت: داشتن سرعت مطمئنه، رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله با خودروی مقابل و فاصله جانبی برای رانندگی بدون خطر تصادف در جاده‌ها لازم است.

رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی سپس گفت: ممکن است موج جدید بارشی هفته آینده در برخی محورها به صورت برف و باران باشد لذا به رانندگان توصیه می‌کنیم تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: در دور اول سفرها و به رغم کاهش ۲۰ درصدی تصادفات رانندگی، ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت