13:39 1403/04/06
امام جمعه مراغه تاکید کرد:

تجلی همدلی و وحدت مردم در سیل اخیر/ سیل باعث انسجام مردمی شد

صافی – عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همدلی و وحدت مردم در سیل اخیر تجلی پیدا کرد، ادامه داد: سیل بیش از گذشته سبب وحدت و انسجام بین ملت شد.
no-photos

آیت الله محمدتقی پورمحمدی ظهر امروز جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با بیان اینکه سیل باعث انسجام مردم شد، ادامه داد: مردم ایران اسلامی بانشان دادن همدلی، و همبستگی عزم مثال زدنی خود را برای برون رفت از شرایط فعلی و بازگرداندن آرامش به مناطق سیل زده به نمایش گذاشتند.

وی با تاکید بر اینکه آحاد مردم به یاری سیل زدگان شتافته اند، ابراز داشت: این موضوع باعث رضایت الهی و مایه مباهات و نشانی از وحدت بین جامعه اسلامی است.

پورمحمدی سپس افزود: با وجود آسیب‌های فراوانی که در اثر سیل به خانه‌ها و اراضی شهری و روستایی در حادثه سیل وارد آمده ست، اقشار مختلف مردم از آسیب دیدگان این حادثه حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به خدمات مختلف سپاه و ارتش در مناطق سیل زده گفت: تمام ارکان کشور اعم از دولت، نیروهای امداد و نجات، ارتش و سپاه به صورت هماهنگ و یکدل کمک به سیل زدگان و رفع دغدغه‌های مردم را در دستور کار قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه مسئولان آستین همت بالا زده اند تا به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان از آلام و مشکلات سیل زدگان بکاهند، گفت: البته در این بین آمریکا از ارسال کمک‌ها به سیل زدگان کشورمان ممانعت کرد با اینکه آنها ادعاهای حقوق بشری دارند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت آمریکا حساب‌های هلال احمر ایران را در دریافت کمک‌های بین المللی مسدود کرده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت