7:08 1403/04/03
به مناسبت روز دانشجو؛

کارگاه‌های مترو تبریز به روی دانشجویان باز است

صافی – مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه گفت: به مناسبت روز دانشجو دانشجویان می‌توانند از کارگاه‌های پروژه مترو تبریز بازدید کنند.
no-photos

مصطفی مولوی فرد اظهار کرد: طی برنامه‌ریزی‌های به‌عمل‌آمده و هماهنگی با دانشگاه‌ها و استاید رشته های فنی و مهندسی از اول آذرماه بازدید دانشجویان از پروژه قطار شهری تبریز آغازشده و ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این بازدیدها دانشجویان مهندسی عمران دانشگاه تبریز در دو نوبت، دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی شامل سه رشته عمران، مکانیک و برق تبریز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در چهار رشته مهندسی، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته‌های متفرقه، دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان در رشته‌های مهندسی، دانشجویان دانشکده فنی و مهندسی مرند دانشگاه تبریز، دانشجویان دانشگاه صنعتی مرند از نزدیک با فعالیت‌های بخش‌های مختلف در این پروژه آشنا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز و حومه فعالیت‌های فنی و مهندسی در کارگاه‌ها مجموعه قطار شهری را فرصت مناسبی برای آشنایی دانشجویان با فرایندهای عملی فعالیت در محیط واقعی کار دانست و گفت: این بازدیدها در راستای کمک به آموزش‌های عملی و تخصصی در رشته‌های فنی و مهندسی در دانشگاه‌ها عملیاتی شده است.

مولوی خاطرنشان کرد: در این بازدیدها دانشجویان با طریقه ساخت بخش‌های مختلف این پروژه از نزدیک آشنا می‌شوند و در صورت داشتن نکته نظرات خاص به‌صورت مکتوب در اختیار بخش‌های تخصصی ما قرار می‌دهند تا این ارتباطات ادامه‌دار باشد.

برگزاری بازدیدهای عمومی ازجمله سیاست‌های فرهنگی سازمان قطار شهری تبریز و حومه است که در طی آن گروه‌های مختلف مردمی از مراحل مختلف فعالیت پروژه بزرگ قطار شهری بازدید کرده و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته قرار می‌گیرند.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت