10:56 1403/04/06

مدیر کل زندانهای آذربایجان شرقی از زندان مراغه بازدید کرد

صافی – جمشیدی مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی از زندان مراغه بازدید کرد.
no-photos

خشایار جمشیدی مدیر کل زندان ها ی استان به همراه جوادی معاون سلامت، اصلاح و تربیت و رضازاده ذیحساب اداره کل از زندان مراغه بازدید و ضمن بررسی طرح های عمرانی در حال انجام ، در محفل انس با قرآن زندان مراغه حضور یافت.

جمشیدی مدیر کل زندان ها ی استان در این مراسم با اشاره به تاثیرات فعالیت های قرآنی و فرهنگی بر روان و جسم انسان، شرکت در این برنامه ها را باعث دوری از گناهان و زمینه ساز سعادت انسان برشمرد و بر بهره مندی حداکثری از این برنامه ها تاکید نمود.

مدیر کل زندان های استان با اشاره به اقدامات خوب فرهنگی و هنری در زندان ، طراحی روزنامه های دیواری برای مناسبت های مختلف را اقدامی ارزنده برشمرد و تشکیل گروه های نمایش، سرود و تواشیح در زندان بسیار خوب عنوان کرد.

جمشیدی در ادامه ضمن بازدید از قسمتهای مختلف زندان ، به صورت چهره به چهره و در یک نشست صمیمی با مددجویان دیدار کرده و به استماع مشکلات آنها پرداخت.

مدیر کل زندان های استان در ادامه از طرح های اخیر انجام شده عمرانی زندان مراغه از جمله آسایشگاه جدید سربازان، بند جدیددر حال احداث ، بهسازی حیاط و سالن بند۳ و محیط اداری بازدید نمود و در جریان فعالیت های مختلف زندان قرار گرفت.

مدیر کل زندان های استان همچنین در حاشیه این برنامه از محل احداث ساختمان جدید زندان مراغه بازدید نمود و در جریان پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت