19:19 1403/04/08
امام جمعه مراغه:

ضربه زدن به امنیت کشور هدف اصلی نظام سلطه است

صافی – امام جمعه مراغه با اشاره به حادثه اخیر تروریستی در چابهار و شهادت عده ای از هموطنان، گفت: هدف اصلی نظام سلطه از ایجاد گروه های تروریستی و تکفیری و انجام عملیات های تروریستی علیه کشورمان، ضربه زدن به امنیت ایران اسلامی است.
no-photos

آیت الله محمدتقی پورمحمدی در خطبه های نماز جمعه مراغه افزود: آمریکا، صهیونیسم و دشمنان نظام اسلامی امنیت کشور را هدف قرار داده اند و برای رسیدن به مقاصد شوم خود به هر اقدامی دست می زنند.

وی ادامه داد: اگر جوانان این مرز و بوم در سوریه و عراق در برابر توطئه گروه های تکفیری و تروریستی مجاهدت نمی کردند، اکنون در داخل کشور باید در مقابل آنها می ایستادیم.

وی اضافه کرد: دفاع از حرم اهل بیت (ع)، مردم مسلمان سوریه و نیز آرمان های جمهوری اسلامی در سوریه و عراق به عنوان خط مقدم مبارزه با تروریسم، هدفی بود که به برکت شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی در منطقه محقق شده است.

خطیب جمعه مراغه گفت: به برکت منویات رهبری و برنامه ریزی های فرماندهان نظامی و جوانان غیور و حضور در جبهه مبارزه با تروریسم و گروه های تکفیری، از حریم اهل بیت (ع) و امنیت کشورمان پاسداری شده است.

آیت الله پورمحمدی افزود: حضور میلیونی مردم مسلمان در پیاده روی باشکوه اربعین به برکت همین مجاهدت های نیروهای مردمی و جبهه مقاومت اسلامی و حضور مستشاری جوانان کشورمان به دست آمده است.

وی با اشاره به 16 آذرماه و روز دانشجو ادامه داد: بیگانگان همواره از موفقیت های جوانان کشورمان در عرصه های مختلف علم و فناوری در سال های اخیر در هراس بوده و هستند.

وی همچنین با اشاره به روز جهانی حقوق بشر اضافه کرد: تجاوز به حقوق مردم در کشورهای منطقه و جهان توسط مزدوران و ایادی نظام استکباری نمونه بارز نقض حقوق بشر است اما باید این منشور انسانی را در کلام وحی و سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه جستجو کرد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت