22:42 1403/04/08

۴۳ زندانی جرایم غیر عمد در هشترود آزاد شد

no-photos

رئیس زندان هشترود و چاراویماق از آزادی ۴۳ زندانی جرایم غیر عمد از ندامتگاه این شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش صافی، رحیم مختار پور، رئیس زندان هشترود و چارویماق در گفت‌وگویی، اظهار کرد: ۴۳ نفر از زندانیان که به خاطر جرائم غیرعمد در زندان هشترود به سر می‌بردند طی سال گذشته، با کمک مالی افراد خیر و نیکوکار این شهرستان از زندان  آزاد و به آغوش گرم خانواده خود برگشتند.

وی در مورد تعداد زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان که نیازمند کمک هستند گفت: در حال حاضر هشت نفر از هموطنان هشترودی به خاطر عجز از پرداخت مهریه، نفقه و بدهی مالی در زندان به سر می‌برند و نیاز به کمک مردم نوع دوست دارند.

مختارپور افزود: برای آزادی این زندانیان نیاز به مشارکن خیرین هست تا با کمک یک میلیارد تومانی، این زندانیان بار دیگر به آغوش اجتماع و خانواده باز گردند.

وی ادامه داد: اداره زندان هشترود برای کمک به خانواده های زندانیان، توزیع بسته های حمایتی را در دستور کار قرار داده و برای حمایت بیشتر از خانواده های زندانیان، آن‌ها را برای انجام دادن کارهای اجتماعی و بهره‌مند شدن از حقوق اولیه اجتماعی به ادارات بهزیستی، کمیته امداد و سایر ارگانهای حمایتی هدایت می‌کند.

رئیس زندان هشترود و چارایماق تصریح کرد: در سال گذشته برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مبلغ ۹۳۰ میلیون ریال از خیرین نیک اندیش شهرستان‌های هشترود و چاراویماق جمع آوری شده بود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت