10:39 1403/04/06
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مراغه:

طرح تابستانی نشاط معنوی در مراغه آغاز شد

صافی نیوز – رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه از آغاز طرح تابستانی نشاط معنوی در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در آستان متبرکه امامزاده سید محمد (ع) و سید ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار می شود.
no-photos

به گزرش پایگاه خبری صافی نیوز، حجت الاسلام فریدون مطهری رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مراغه صیح امروز (پنجشنبه) در گفت و گویی اختصاصی افزود: طرح تابستانی نشاط معنوی در راستای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و دانش آموزان در امامزادگان و بقاع متبرکه این شهرستان از امروز آغاز شده است.

وی گفت: در این طرح فرهنگی و معنوی، بیش از پنج هزار نفر از نوجوانان و جوانان این شهرستان حضور خواهند یافت.

وی اضافه کرد: برنامه های آموزشی و فرهنگی این طرح در آستان امامزاده سید محمد (ع) و برنامه های زیارتی و تفریحی در امامزاده سید ابراهیم (ع) شهرستان مراغه برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه مراغه گفت: تقویت بنیه های اعتقادی، ترویج آموزه های اسلامی و قرآنی با بهره گیری از ظرفیت های نوجوانان و جوانان و بهره مندی از فضای معنویامامزادگان از اهداف این طرح تابستانی است.

وی همچنین اضافه کرد: برنامه های آموزشی، تفریحی، فرهنگی، اجتماعی، زیارتی و تفریحی از محورهای این طرح بوده که برای دانش آموزان مقاطع ابتدایی و متوسطه با همکاری موسسه فرهنگی هنری اباصالح (عج) این شهرستان اجرا می شود.

مطهری با اشاره به بخش های مختلف این طرح ادامه داد: در این طرح، بخش های مختلفی مانند تبیین سیره زندگی پیامبران و ائمه معصومین بر اساس روایات و داستان ها، آموزش احکام، هنر، تفسیر، قرائت و مفاهیم قرآن اجرا می شود.

رئیس اداره اوقاف مراغه اضافه کرد: همچنین در کنار بخش های قرآنی، برنامه های ورزشی و اردوهای سیاحتی و زیارتی، حضور در نمازهای جمعه و جماعات و در طرح تابستانی نشاط معنوی اجرا می شود.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت