6:57 1403/04/09
معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه:

فرهنگ عفاف و حجاب به مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شود

صافی نیوز – معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مراغه با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگ اسلامی گفت: برای این منظور باید فرهنگ عفاف و حجاب به مطالبه عمومی در جامعه تبدیل شود.
نشست هفته عفاف و حجاب در مراغه

به گزارش پایگاه خبری صافی و به نقل از خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، موسی شعفی معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مراغه صبح امروز (پنجشنبه) در نشست عفاف و حجاب مراغه گفت: با توجه به هجمه های ضد فرهنگی دشمنان، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب توسط آحاد مردم و مسئولان ضرورتی انکار ناپذیر است.

وی ادامه داد: در این راستا برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی منسجمی از سوی نهادها و دستگاه های متولی امر برای ترویج و تبیین این فرهنگ اسلامی و قرآنی نیاز است.

شعفی با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب گفت: این ایام یادآور ایستادگی ملت مسلمان ایران در برابر رژیم رضاخانی و شهادت عده ای از بانوان محجبه و الگویی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب است.

وی از برگزاری همایش بزرگ عفاف و حجاب در این شهرستان خبر داد و افزود: این همایش فرهنگی با حضور آحاد بانوان بیستم تیرماه در بوستان یادگاران این شهرستان برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج جامعه زنان مراغه نیز گفت: امنیت اخلاقی جامعه در گرو رعایت و نهادینه شدن فرهنگ اسلامی عفاف و حجاب در جامعه است.

سولماز فاخری اقدم افزود: وجود فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه زمینه ساز ثبات اجتماعی و فرهنگی در بین خانواده ها و نسل آینده خواهد شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت