10:30 1403/04/06
رئیس اداره بنیاد شهید مراغه:

جامعه ایثارگری پیشگام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هستند

صافی نیوز – رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان گفت: جامعه ایثارگری پیشگام در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بوده و باید این فرهنگ در بین نسل جوان امروز گسترش یابد.
no-photos

به گزارش صافی نیوز، سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا و ایثارگران دیدار و با آن‌ها گفتگو کرد.

اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) گفت: شهدا با تأسی به اهل‌بیت (ع) برای دفاع از کشور جهاد کردند و راه شهدا ادامه راه امامان بود.

وی با اشاره به اینکه برای پاسداشت مقام شهدا و ایثارگران باید صادقانه به مردم خدمت کنیم افزود: شهدا درراه دفاع از میهن و مردم کشور جان خود را فدا کردند و اکنون وظیفه ما این است که صادقانه و خالصانه به مردم خدمت کنیم.

اسلامی وجود والدین شهدا در جامعه را مایه دلگرمی دانست و اضافه کرد: توفیق شده که به دیدار شما عزیزان بیاییم و حضور در کنار والدین شهدا مایه دلگرمی خادمان شهدا است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت افزود: جامعه ایثارگری می‌توانند فرهنگ ایثار و شهادت را در بین نسل جوان گسترش دهند و پیشگام در گسترش این فرهنگ در جامعه باشند.

به گزارش صافی، در این دیدارها از خانواده شهید «حامد و فرید کاظمی ثانی» و «محمدرضا وند باقری» و شهیده «زهرا طهماسبی» از شهدای بمباران مراغه و ایثارگران دفاع مقدس «پرویز امیری» و «اسکندر احدی هریس» دیدار و از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت