5:37 1403/04/06
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه:

فرزندان شهدا بهترین ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند

صافی نیوز – به مناسبت دهه کرامت از خانواده شهدا در مراغه تجلیل و تکریم شد.
دیدار با خانواده شهدا

به گزارش صافی و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جعفر قهوه‌چیان مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ضمن دیدار با خانواده شهدا از ایشان تکریم کردند.

اسلامی با تبریک ایام ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت گفت: دختران جامعه اسلامی ما باید با الگو گرفتن از حضرت معصومه (س) خود را به نور اخلاق و کرامات انسانی زینت بخشند و راه تعالی را طی کنند.

وی با قدردانی از شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره آن بزرگواران عنوان کرد: شهدا با الگو گرفتن از اهل‌بیت و امامان درراه دفاع از سرزمین اسلامی قدم گذاشتند و امروزه پیشرفت کشورمان مرهون خون پاک شهداست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه افزود: فرزندان شهدا بهترین ادامه‌دهنده راه پدران خود هستند و دختران شهدا با بهره گرفتن از آن شخصیت بزرگوار، می‌توانند به موفقیت و سعادتمندی برسند.

به گزارش صافی، در این دیدارها از خانواده شهید «برات علی مجتهدی»، «زلفعلی تقی زاده»، «نجف قلی جهان‌بین» و «اسدالله عباسی» دیدار و از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت