15:01 1403/04/06
رئیس بنیاد شهید مراغه:

شهدا با نثار جانشان باخدای خود معامله کردند

صافی نیوز – رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: شهدا با نثار جان خود باخدای خویش معامله کردند و اکنون وظیفه ما ادامه دادن راه آن‌هاست.
بنیاد شهید مراغه

به گزارش صافی، سلمان اسلامی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌اتفاق علیرضا اسدی رئیس اداره استاندارد و حمید قربانی رئیس اداره سیاسی فرمانداری با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار و با آن‌ها گفتگو کرد.

اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا و تبریک دهه کرامت گفت: مهم‌ترین وظیفه ملت ایران در قبال شهدا، زنده نگه‌داشتن یاد آنان و ادامه دادن راه شهداست و باید آرزو کنیم که در قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

وی با اشاره به عظمت و مقام شهدا نزد خداوند افزود: شهدا با نثار جان خود باخدای خویش معامله کردند و شرافت و آزادگی را برای کشور عزیزمان به ارمغان آوردند.

رئیس بنیاد مراغه در ادامه با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد: باید تلاش کنیم که ضمن معرفی خانواده شهدا و ایثارگران به‌عنوان الگوی ایثار در جامعه، پیوند بین نسل جوان و خانواده شهدا بیشتر شود که این امر باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

یادآور می‌شود، در این دیدارها از خانواده معظم شهید «اسماعیل جوان» و ایثارگر دوران دفاع مقدس « برجعلی رنجبری» تقدیر و از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت