12:46 1403/04/06
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی:

خبرنگاران چشمان تیزبین و آگاه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

صافی نیوز – مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران چشمان تیزبین و آگاه جمهوری اسلامی ایران هستند.
no-photos

به گزارش صافی و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی با صدور پیامی، فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبرنگاران استان آذربایجان شرقی تبریک گفت.

در این پیام آمده است: ۱۷مرداد سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و روزخبرنگار، فرصت مغتنمی برای پاسداشت و ارج نهادن به خدمات ارزنده و کوشش های صادقانه خبرنگاران است.
حجت الاسلام شعبانی همچنین در این پیام آورده است:‌ این مردان و زنان در کسوت مقدس و شرافتمندانه خبرنگاری برای آگاهی رسانی به جامعه تلاش می کنند. در این دوران مهم انقلاب اسلامی نقش خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رسانی، نقشی مؤثر و حیاتی است.
در ادامه این پیام آمده است: خبرنگاران تجسم تعهد، امانت، مسئولیت، دلسوزی و وظیفه هستند. خبرنگاران وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویش هستند و قلم و اندیشه آن‌ها برای آزادی و آزادمنشی به حرکت درمی‌آید.
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این پیام همچنین آورده است: اینجانب ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار از تلاش خستگی ناپذیر اصحاب رسانه قدردانی می کنم.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت