13:08 1403/04/06
عضو شورای شهر تبریز عنوان کرد:

ایجاد «شهر هوشمند» مهمترین عامل دستیابی به شفافیت/ سازمان‌فناوری‌اطلاعات شهرداری تبریز عملاً تعطیل است

صافی – عضو شورای شهر تبریز «شهر هوشمند» را عاملی برای دستیابی به شفافیت دانست و گفت: سازمان فناوری شهرداری تبریز باید در حوزه‌ی «شهر هوشمند» نقش‌آفرین باشد اما این سازمان عملاً تعطیل است.
no-photos

غلامحسین مسعودی ریحان امروز در نطق میان دستور در جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به اینکه شیشه‌ای کردن شورای شهر و شهرداری متاسفانه آن چنان که پیش‌تر شعار داده‌ایم، محقق نشده است، اظهارکرد: اگر قرار است به شفاف‌سازی اقدام کنیم، باید این کار را از شورای شهر آغاز کنیم.

وی «شهر هوشمند» را عاملی برای دستیابی به شفافیت دانست و افزود: سازمان فناوری شهرداری تبریز باید در حوزه‌ی «شهر هوشمند» نقش‌آفرین باشد اما این سازمان عملاً تعطیل است.

مسعودی ریحان گفت: در مجموعه‌ای که کارمند آن برای اصلاح ساختار پیشنهاد می‌دهد و مورد غضب واقع شده و تا مرز اخراج پیش می‌رود، نباید از این مجموعه انتظار پیشرفت داشت.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: اگر توان این را داشته باشیم که استراتژی جامع برای توسعه تبریز داشته باشیم مردم هم به این شهر امیدوار خواهند شد.

وی با انتقاد از وضعیت فعلی شورای شهر، اذعان داشت: متاسفانه شورای شهر دچار روزمرگی شده است وهیچ فکر تازه‌ای به این شورا تزریق نشده است.

ریحان در پایان خطاب به دیگر اعضای شورا گفت: از خودمان سوال کنیم که چه میزان از مصوبات ما در حوزه مشکلات اساسی این شهر بوده است.

انتهای پیام/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت