18:12 1403/04/06
فرماندار مراغه در گفتگویی خبر داد:

طرح سحاب و آسمان بنیاد برکت در آذربایجان‌ شرقی اجرا می شود

صافی نیوز – معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: طرح‌های اشتغال «سحاب و آسمان» بنیاد برکت در مراغه و آذرشهر استان اجرا می‌شود.
no-photos

به گزارش صافی، حمید شکری امروز در حاشیه جلسه کارگروه اشتغال مراغه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران از اجرای طرح‌های اشتغال «سحاب و آسمان» بنیاد برکت در مراغه و آذرشهر خبرداد و اظهار داشت: این دو طرح به صورت پایلوت توسط بنیاد برکت با پرداخت تسهیلات به طرح‌های تولیدی اشتغال در روستاها و مناطق محروم شهرستان‌ها اجرا می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود در مناطق روستایی و محروم برای تولید، رونق اقتصادی و اشتغال از اهداف اجرای این طرح‌هاست.

شکری گفت: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زا در روستاها و مناطق محروم شهرستان از اولویت‌های طرح «سحاب و آسمان» بنیاد برکت در مراغه است.

به گفته فرماندار شهرستان ویژه مراغه، در این طرح از طرح‌های کوچک در زمینه‌های کشاورزی، صنایع تبدیلی، صنایع‌دستی، طرح‌های دانش‌بنیان و ورزشی با پرداخت تسهیلات کم‌بهره حمایت می‌شود.

شکری، از دستگاه‌های متولی اشتغال، صنعت و تولید شهرستان خواست با برنامه‌ریزی و شناسایی ظرفیت‌های روستایی و مناطق محرم برای جذب تسهیلات بنیاد برکت برنامه‌ریزی کنند.

انتهای خبر/

سردبیر
سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تغییرات و بروز رسانی ها
1403
31 اردیبهشت
نسخه 1.2
  1. بهبود صفحه نمایش خبر
  2. اضافه شدن خبرهای مرتبط
  3. اضافه شدن خبرهای پیشنهادی
23 اردیبهشت
نسخه 1.1
  1. اضافه شدن پخش شبکه های تلویزیونی و رادیویی
  2. بهبود سرعت سایت
  3. بهبود پنل خبرنگاران
22 اردیبهشت
نسخه 1
  1. طراحی و پیاده سازی صفحات سایت شامل: صفحه اصلی، صفحه مشاهده خبر، صفحه آرشیو مطالب، صفحه آرشیو هشتک ها، صفحه اخبار تصویری، صفحه آرشیو اخبار تصویری
  2. طراحی و پیاده سازی هدر و فوتر سایت
  3. راه اندازی بخش امنیت سایت